Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Oh heerlijk, echt weer een typisch idee..
Diep respect voor de paarden ook, die hebben het zwaar gehad, net als de ruiters.
CharleyT schreef:Trots kunnen de ruiters zeker zijn, maar de kop boven dit bericht: Megasucces............, vind ik overdreven. In vergelijking met de dressuur, Goud individueel en team zilver , kun je dit natuurlijk geen megasucces noemen. Goed gedaan lijkt eerder op zijn plaats.
Het gaat namelijk over Nederland paardenland, en niet over de Nederlandse springruiters alleen. De medaillewinnaars reden allemaal Nederlands (KWPN) gefokte paarden! De goede ritten van de Nederlandse springruiters daarbij opgeteld vind ik toch wel megasucces waardig CharleyT schreef:Trots kunnen de ruiters zeker zijn, maar de kop boven dit bericht: Megasucces............, vind ik overdreven. In vergelijking met de dressuur, Goud individueel en team zilver , kun je dit natuurlijk geen megasucces noemen. Goed gedaan lijkt eerder op zijn plaats.

__Sanne__ schreef:Ik vind het wel een megasucces!
Bijna het hele springteam lag uit elkaar, dan worden er anderen ruiters aangewezen en die hebben toch wel een super resultaat neergezet!!
CharleyT schreef:Trots kunnen de ruiters zeker zijn, maar de kop boven dit bericht: Megasucces............, vind ik overdreven. In vergelijking met de dressuur, Goud individueel en team zilver , kun je dit natuurlijk geen megasucces noemen. Goed gedaan lijkt eerder op zijn plaats.
-er enkel concurrentie is van Duitsland en eventueel nog één of twee andere combi's ..het zou al heel slecht moeten gaan om geen medaille te halen voor de dressuurruiters ..ook Anky ..salinero moet denk ik de baan uitspringen en de stallen inlopen om geen plak te halen ..Bij het springen is de top heel breed , in de finale komt iedereen terug op nul dus alles is mogelijk ...vraag aan dressuurmensen wie kans maakt op een plak en je krijgt 3 namen vraag aan de springers en je krijgt minstens 10 namen
)