Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mriell schreef:Het is nog niet allemaal officieel he! er wordt toch nog een B expertice gedaan??
malloesje schreef:Als er nou nog 1 werd gepakt krijgt nl nog brons misschien(sorry beetje foute gedachte
)
CielitoLindo schreef:toch apart.. wat is er gebruikt dan?
Anouska schreef:CielitoLindo schreef:toch apart.. wat is er gebruikt dan?
Iets met spaanse peper als bestandsdeel. Paarden hadden dus letterlijk peper in de reet!
Anouska schreef:CielitoLindo schreef:toch apart.. wat is er gebruikt dan?
Iets met spaanse peper als bestandsdeel. Paarden hadden dus letterlijk peper in de reet!
Unfaithful schreef:Ik hoorde dit een uurtje geleden alAlleen mij werd verteld dat Will Simpson ook positief is getest wat zou betekenen dat Amerika de gouden medaille verliest. Weet niet zeker of dit het geval is hoor.
SGWuppie schreef:In de paardensport kun je dat zo niet zeggen Daf. Er geldt een nul-optie, dus paarden mogen geen enkele lichaamsvreemde stof in hun lijf hebben. Door een zalfje op een wondje kan er al sprake zijn van doping. Het hoeven dus helemaal geen prestatiebevorderende middelen te zijn.
mriell schreef:Unfaithful schreef:Ik hoorde dit een uurtje geleden alAlleen mij werd verteld dat Will Simpson ook positief is getest wat zou betekenen dat Amerika de gouden medaille verliest. Weet niet zeker of dit het geval is hoor.
Tijdens de persconferentie is bekend gemaakt dat er maar 4 paarden positief waren! Er was geen Amerikaan bij betrokken hoorde ik mij vertellen op nos nieuws