Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bianca1980 schreef:Ik heb Tims rit ook gezien. Jammer van de spanning. heel positief vind ik zijn zeer nette houding waar menigeen een voorbeeld aan kan nemen. Echter ik vind de punten wel redelijk goed gepunt. De schouderbinnenwaarts en appuyementen hadden met meer buiging gekund en daarna bleef het paard scheef op de AC lijn, zowel in de draf als galop naar de C lijn toe ( waar de beruchte spanning aan te wijten was). De wissels gingen wel heel mooi en ongedwongen. Jammer ook van een aantal taktfouten. Paard was zeker heel spichtig op die korte zijde bij C en volgens mij hoorde ik TIm tegen zijn paard kalm praten om het te kalmeren.
Ondanks het voor hem tegenvallende resultaat mag hij blij zijn. Ik vind zeker als hij nog meer ervaring krijgt met de paarden in dat soort arena's dat hij dan nog beter zal gaan scoren. Ik denk dat menig Z2 ruiter deze eventing paarden niet kan evenaren. Sommige zagen er echt super uit.
Het lijkt misschien een teleurstellende plaats maar de procenten liggen ook wel dicht op elkaar dus er is nog niks aan de hand. Wat strafseconden voor een ander en hij schuift zo weer naar voren om over het springen nog maar niet spreken, 1 balk gelijk 4 punten erbij, dus Tim gaat zeker nog wel schuiven. laat die echte dressuurprikkers maar zien dat ze de rest ook kunnen !!!!
Tim zet hem op !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sieppus schreef:Vraag me af of er nog iets van op tv komt in de herhaling.... Wil het graag zien. Ik ben niet zo fanatiek dat ik tot in de eeuwigheid wakker blijf! Na 12 uur val ik toch wel in slaap.....
supertinkie schreef:Heb een heel klein stukje gezien op tv
Wickedwyvern schreef:Hoe laat wordt de cross waar uitgezonden?