Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jannepauli schreef:Op de site staat een filmpje waar je o.a. Isabelle Werth ziet 'oefenen' voor dat gigantische scherm.. je kunt zien hoe haar paard gespannen is.
Het scherm lijkt heel laag geplaatst aan de ring van de rijbaan... het verwonderd me helemaal niet dat paarden er de schrik van krijgen.
Fijn voor de toeschouwers, maar heel wat minder leuk voor de paarden/ruiters.. het zal me niet verbazen als dat tijdens de wedstrijden nog wel 's van zich zal laten spreken.
Insider schreef:Wel jammer dat het niet Salinero is die er zo bang voor is. Dan was het scherm vast heel snel verwijderd. Belachelijk voor woorden dat er eerst een dier moet verongelukken voor men maatregelen treft. Bewijst maar weer wat voor paarden natie Hong Kong is dat ze er niks aan doen. Straks zijn er een paar die mazzel hebben dat het ding weer niet werkt op het moment dat zij de ring in moeten en halen daar dan hun voordeel mee. Op zo'n manier nooit een eerlijke wedstrijd.
asjemenou schreef:Maar dat kan dus niet Miss_Montana, en dat is nu juist het probleem.
Ze mogen maar op bepaalde tijden daar oefenen, en als je paard er in die tijd niet aan went, dan heb je dus pech gehad.
silfie35 schreef:Gewoon laten hangen dat ding! Gaan ze thuis maar lekker schriktraining doen of zoiets. Met alleen je paard netjes in de krul kom je er niet.
silfie35 schreef:Gewoon laten hangen dat ding! Gaan ze thuis maar lekker schriktraining doen of zoiets. Met alleen je paard netjes in de krul kom je er niet.
Even off topic welk niveau start Tim Lips in de dressuur?
iepsel schreef:silfie35 schreef:Gewoon laten hangen dat ding! Gaan ze thuis maar lekker schriktraining doen of zoiets. Met alleen je paard netjes in de krul kom je er niet.
Even off topic welk niveau start Tim Lips in de dressuur?
Ehm.......ik begrijp je vraag niet......geloof ik.
Tim Lips rijdt Eventing. En er is maar één klasse in de dressuur op de OS..........de hoogste
Insider schreef:Wel jammer dat het niet Salinero is die er zo bang voor is. Dan was het scherm vast heel snel verwijderd. Belachelijk voor woorden dat er eerst een dier moet verongelukken voor men maatregelen treft. Bewijst maar weer wat voor paarden natie Hong Kong is dat ze er niks aan doen. Straks zijn er een paar die mazzel hebben dat het ding weer niet werkt op het moment dat zij de ring in moeten en halen daar dan hun voordeel mee. Op zo'n manier nooit een eerlijke wedstrijd.
Manon88 schreef:Op welke site staat het filmpje?
Miss_Montana schreef:asjemenou schreef:Maar dat kan dus niet Miss_Montana, en dat is nu juist het probleem.
Ze mogen maar op bepaalde tijden daar oefenen, en als je paard er in die tijd niet aan went, dan heb je dus pech gehad.
Waar kan je dat terugvinden dat ze er maar op bepaalde tijden in mogen?Lijkt mij toch dat ze wel met een paard aan de hand (dus niet om te trainen trainen) bij het scherm mogen staan? En desnoods gebruiken ze maar een dik uur trainen door er alleen op te zitten en pal voor het scherm te gaan staan.
eerder nieuwsbericht schreef:De Nederlandse ruiters hebben enkele dagen in de hoofdpiste in Hong Kong mogen trainen.