Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Insider schreef:Het was gewoon een aanfluiting hoe ze de ring door reed. En idem voor het losrijden voor de kleine finale. Leuk als je jonge mensen een kans wilt geven maar dit was echt geen goed visitekaartje voor Nederland. Kunnen de Duitse bladen weer schrijven en dan hoef je je niet af te vragen hoe dat nou komt.
Citaat:een beetje rond en laag, om de controle te krijgen, maar hij biedt dat ook heel makkelijk zelf aan. Er was echt niks bijzonders aan de hand."
amondi schreef:[ De reactie van Hamminga doet ook vermoeden dat er iets meer aan de hand is dan alleen maar spanning.
maar een "beetje" lijkt mij wat weinig om een reprimande te krijgen van een steward en de coach.
amondi schreef:Rollkur? Als je 20 bent en dit is je eerste paard op Z niveau? ( even google gebruikt)
Dan valt niet alleen Duitsland over je heen. Maar even afwachten of iemand met een ooggetuige verslag zich meldt alvorens te gaan speculeren!
amondi schreef:Rollkur? Als je 20 bent en dit is je eerste paard op Z niveau? ( even google gebruikt)
Dan valt niet alleen Duitsland over je heen. Maar even afwachten of iemand met een ooggetuige verslag zich meldt alvorens te gaan speculeren!
Nikka schreef:Ik interpreteer het een beetje als dat ze hem wat rollkurachtig heeft gereden? Ik snap alleen niet dat Johan Hamminga er haar niet op heeft gewezen. Je kan verwachten dat ze daar over gaan vallen in Duitsland.