Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Overigens heeft de vader van Dicky, Eef den Arend, een gesprek aangevraagd met de hoofdofficier van justitie, mr. Korvinus.
Den Arend is verbolgen over het feit dat hij na de rechtszaak twee weken geleden niets meer heeft gehoord van het OM. Hij is ook niet op de hoogte gesteld van de beslissing van het OM om in beroep te gaan.
Daniellev schreef:Ja zelf kinderen (4, 7 en 9 jaar), weet dus maar al te goed dat je ze niet 24/7 in de gaten kunt houden!
Daniellev schreef:Ja zelf kinderen (4, 7 en 9 jaar), weet dus maar al te goed dat je ze niet 24/7 in de gaten kunt houden!
runningkawa schreef:hoeft ook geen 24/7, zegt ook niemand.
Maar in de kantine gaan hangen en je kind over het erf laten zwerven is ook niet zo slim (ja in vorige topics stond dat de ouder(s) in de kantine hingen)
Het is geen speeltuin of zwembad met badmeesters die overzicht houden.
Het is een plek vol gevaren...denk maar eens aan de paarden, maar ook hooivorken of rieken...en ja ook een stapmolen...waarin je niet in 2 sec tijd de dood vindt...dan ben je je kindje wat langer dan even kwijt.
Dus ja dan krijg je vanzelf reacties dat mensen maar eens naar zichzelf moeten gaan kijken dan naar een zondebok opzoek moeten gaan.
Maar goed, zo is de wereld tegenwoordig...schadeclaims enz worden hier net als in amerika steeds normaler...ook al is het domme eigen schuld...
hopla schreef:[Dus al wat in een vorig topic staat geschreven is volgens jou de waarheid?
Ik denk dat niemand hier kan oordelen of de ouders wel of niet moeten doorgaan met een rechtszaak.
Van verhalen die op een paardenforum staan kun je nu eenmaal niet vanuit gaan dat dat de hele waarheid is.
runningkawa schreef:nou ik mocht vroeger echt niet alleen over straat op die leeftijd...laat staan met de bus
Alleen op een manege, ja een uurtje tijdens de les toen ik 11 was, om daarna weer naar huis te gaan.
Niet een hele dag.