Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jibbel schreef:Laat de PvdD zich eerst maar eens druk maken om alle opgehokte kippen, kalfjes die meteen bij hun moeder worden weggehaald en in een hok van 1x0,5m worden gestopt, varkens die snel opgefokt worden en nooit een straaltje zon hebben gezien, stieren die nooit het daglicht zien en altijd in een stand staan, hondenfokkers die hun dieren in dramatische toestand houden en verkopen en zo kan ik nog wel even doorgaan...
Leonora schreef:Hou me ten goede, vind dat er in de paardensport en andere dierhouderijen nog genoeg verbeterd kan worden, maar de expertise moet toch echt ergens anders vandaan komen.
KiWiKo schreef:'GEWELDIG sutk van de KNHS![]()
![]()
steek 'm maar ergens waar het geen zonlicht ziet mevrouw Ouwehand![]()
![]()
Jibbel schreef:Laat de PvdD zich eerst maar eens druk maken om alle opgehokte kippen, kalfjes die meteen bij hun moeder worden weggehaald en in een hok van 1x0,5m worden gestopt, varkens die snel opgefokt worden en nooit een straaltje zon hebben gezien, stieren die nooit het daglicht zien en altijd in een stand staan, hondenfokkers die hun dieren in dramatische toestand houden en verkopen en zo kan ik nog wel even doorgaan...
KiWiKo schreef:GEWELDIG sutk van de KNHS![]()
![]()
steek 'm maar ergens waar het geen zonlicht ziet mevrouw Ouwehand![]()
![]()
detour schreef:Vond PvdD erg ver gaan toen die paarden in Friesland (Marrum) rondzwommen; ze zochten elke alibi uit het verleden van die boer om hem onderuit te kunnen halen. Als dat doordacht, wetenschappelijk, ethisch onderbouwd politiek praktiseren is, dan ben ik een tuinstoel.
geerke schreef:dan moet in de regering zitten,en niet een splinterpartijtje zijn met twee zetels.....wat mij verbaasd is dat ik hier niet een positieve reactie lees over de partij voor de dieren,en dat terwijl ik dacht dat hier veel dierenliefhebbers zaten...weer een illusie armer.....