Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn_Nikita schreef:tja en wie zal weer de schuld krijgen, de eigenaren van het paard.
Nog geluk dat de dreumes het overleefd heeft
Paard kan hard trappen, of omver lopen, hoop dat mensen dat inzien en wat voorzichtiger worden
kally schreef:Je mag van geluk spreken, dat het zo afloopt.......hoop dat ze beter
letten op uitbraak pogingen ven het jongetje........voor eigen best wil.
Maanling schreef:Lynn_Nikita schreef:tja en wie zal weer de schuld krijgen, de eigenaren van het paard.
Nog geluk dat de dreumes het overleefd heeft
Paard kan hard trappen, of omver lopen, hoop dat mensen dat inzien en wat voorzichtiger worden
Nou, dat is nog eens een voorbeeldje van vooruit lopen op de zaken.
Lynn_Nikita schreef:tja en wie zal weer de schuld krijgen, de eigenaren van het paard.
kally schreef:Snap ik, maar met dit voorbeeld.....zouden ze vanaf nu toch beter op moeten letten lijkt mij.
Een tweede keer wil je niet, denk ik zo.....
Lynn_Nikita schreef:9 van 10 keer krijgt de eigenaar van paard wel de schuld, die is nl verantwoordelijk dat niemand de wei in kan zeggen ze dan
henkb schreef:De paarden en de kinderen kun je niet de schuld geven in dit soort zaken. Het is gebeurd, punt en het is heel treurig.
Waar ik me af en toe wel over opwind zijn ouders die met hun kinderen ongevraagd het erf opkomen om even paardjes te komen kijken. Vooral die groep die dan ook nog niet eens vraagt "mogen we even kijken", alsof het allemaal een kinderboerderij is. En god behoede dat zo'n kleine de volgende dag niet alleen het erf oprent en tussen de benen van het paard beland.
Talonius schreef:en daarom zat mijn 2 jarige gewoon vast in de buggy totdat ik klaar was met de paarden en daarna mocht tie eruit en uiteraard aan het handje. Zelfs al ken je je eigen paarden door en door, een klein kind kan ook onvoorspelbaar zijn en ergens op reageren waardoor het mis kan lopen.
frisiangirl schreef:En schuld...tsja, de eigenaar is verantwoordelijk voor zijn paard, maar een ouder voor zijn kind...