Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hilden1971 schreef:Lootsma huurt nu grond van Douma die nu pachter is van die gronden, vandaar dat het mogelijk is om daar zijn paarden te plaatsen. Overigens zien ze er verwaarloosd uit. Ben er vanmiddag nog geweest. Sorry zo ga je niet met beesten om.
daantjuhhh schreef:hilden1971 schreef:Lootsma huurt nu grond van Douma die nu pachter is van die gronden, vandaar dat het mogelijk is om daar zijn paarden te plaatsen. Overigens zien ze er verwaarloosd uit. Ben er vanmiddag nog geweest. Sorry zo ga je niet met beesten om.
Hoe verwaarloosd?
lange manen, beetje aan de magere kant?
of lange voeten, zeer mager, cortom, nodig een hoefsmid, DA, wormkuurtje?
Esile schreef:Dit ook weer! Man laat de helft van z'n kudde verzuipen in 2006...en ja hoor, er lopen alweer paarden van hem! Waarom mag die man uberhaupt nog paarden houden?!?! En als het waar is dat hij in 2007 weer te laat was met binnenhalen, vind ik dit helemaal van de zotte..
Annerieke_ schreef:de paarden die daar lopen zijn wilde paarden, die pak je niet zomaar bij een halstertje voor de DA/hoefsmit
verder vind ik niet dat je over iemand kunt oordelen zonder dat je hem kent, ik ken iemand die zeer goed bevriend is met zijn dochter..en geloof me, ik weet dat zij ingrijpt als die paarden echt in de problemen komen
silvana schreef:Annerieke_ schreef:de paarden die daar lopen zijn wilde paarden, die pak je niet zomaar bij een halstertje voor de DA/hoefsmit
verder vind ik niet dat je over iemand kunt oordelen zonder dat je hem kent, ik ken iemand die zeer goed bevriend is met zijn dochter..en geloof me, ik weet dat zij ingrijpt als die paarden echt in de problemen komen
Als ze zo snel is als in 2006 ,zal het vast wel goed gaan met die paarden
xElsjeeh schreef:waarom zijn vee in beslag nemen..?
iedereen moet kunnen laten zien dat hj het wel kan.
dus ik zou zeggen als hij ze dit jaar weer zo laat binnen haalt neem dan maatregelen..
julie kennen de man niet maar hebben er wel comentaar op.. ja okee het is niet normaal wat er in 2006 is gebeurt maar hij heeft die kudde daar al jaren lopen dus het gaat ook al jaren goed..
er kan altijd wat fout gaan..
ik vind deze reacties ook niet normaal..
Annerieke_ schreef:ik ken iemand die zeer goed bevriend is met zijn dochter..en geloof me, ik weet dat zij ingrijpt als die paarden echt in de problemen komen