Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Insider schreef:Laat ik nou al zo'n idee hebben wie dit moet gaan winnen. Dit is allemaal doorgestoken kaart als je het goed bekijkt. Blijkbaar hebben nog maar weinig mensen het door. Simpelweg een poging voor publiciteit.
stalleke schreef:Eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt als mij
horseyfries schreef:Heb nog altijd geen pb... als je het toch zeker weet moet je niet alleen dingen roepen, maar ook ervoor willen staan! Met de kans om op je bek te gaan als het niet klopt natuurlijk, maar dat is wel zo eerlijk als wel van alles insinueren maar niet concreet worden.
Urielle schreef:Ik denk dat Insider doelt op het niveau waar de combinaties aangemeld staan en wat ze feitelijk rijden? Zoek de namen maar eens op, dat verduidelijkt wel wat.
kivas schreef:Dat kan ik begrijpen, maar deze mensen zullen ook echt wel hun kunnen bewezn hebben.
Urielle schreef:Ik geloof ook zonder meer dat deze finalisten sterk rijden hoor
Maar ik vind het niet echt eerlijk om zo laag in te schrijven, lijkt nu wel een underdogpositie maar niets is minder waar...
Aimee schreef:Vervolgens de indeling van de clinics. Bijvoorbeeld: voor een amazone die al PsG gereden heeft, is het veel makkelijker om op een PsG-paard weg te rijden, dan voor een M-amazone die nooit eerder op een hoger opgeleid paard heeft gezeten. Waarom zitten die twee PsG-dames dan wel bij elkaar in de groep? Vreemd, zo zie je vooral het talent van de paarden, niet van de ruiters.