Moorland Investment Nieuwe Sponsor Edward

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Moorland Investment Nieuwe Sponsor Edward

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 12:11

http://www.edwardgal.nl/?p=11&id=334&l=NL
edwardgal.nl

Na drie jaar, heeft Group 4 Securicor conform de overeenkomst met Edward Gal de sponsoring beëindigd. Per april is Moorland Investments de nieuwe sponsor van Edward Gal.

Eén van de hoogtepunten in achterliggende periode is toch wel de wereldbekerfinale in Las Vegas 2005. Net een nieuwe sponsor en dan zo beginnen, dat kon niet mooier. Het wegvallen van toppaarden Lingh en de hengst Nourejev waren tegenvallers, zowel voor Edward als voor G4S. Tegenvallers die gelukkig op fantastische wijze door Gribaldi en de later toegevoegde Sisther de Jeu werden ingevuld. Deze paarden deden de naam G4S weer oplichten. Sisther de Jeu deed dit in 2007 op het NK waar zij KNHS kampioen in de Lichte Tour werd en ook schreef zij een aantal grote wedstrijden op haar naam.

Edward: “Ik ben G4S enorm dankbaar voor de laatste drie jaar. Ik heb door hun sponsoring de ruimte gekregen me volledig op mijn sport te richten en mijn paarden te trainen. Natuurlijk is het jammer als een samenwerking eindigt, maar we kijken terug op een mooie en zeer succesvolle tijd.”
Inmiddels heeft Edward in Moorland Investments een nieuwe sponsor gevonden. Edward en zijn zakelijke partner Nicole Werner werken al jaren samen met de promotietak van Moorland Investments, te weten Moorland Stables. Door deze samenwerking is de sponsoring zoals nu is overeengekomen een aanvulling voor beide partijen. Moorland Stables is voor de meeste mensen al een gevestigde naam en zal met de voorgenomen activiteiten de promotie ondersteunen voor haar moederbedrijf, te weten het beleggen en ontwikkelen van onroerend goed en het investeren in IT-bedrijven. Het is de bedoeling van Moorland Stables en Edward Gal om jonge, talentvolle paarden op te leiden en in de sport uit te brengen.

De overeenkomst is aangegaan tot en met de Wereld Ruiterspelen in Kentucky 2010.

Rivaldo

Re: Moorland Investment Nieuwe Sponsor Edward

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 13:24

Per april? Vork

Dat is toch al geweest? Koe