Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Wat een tragisch ongeval. Voor zowel het paard als de motorcrosser.
En er staat nergens iets geschreven of ze daar wel of niet mochten crossen, dus om nu meteen de motorcrosser de schuld te geven is ook niet echt eerlijk, of daarover te speculeren.
Cayenne schreef:Ik hoorde net dat de motorrijder zeer zwaar hersenletsel heeft opgelopen door dit ongeval
Jellie schreef:Mijn man heeft jaren gemotorcrossed en je mag alleen op een circuit rijden met zo'n ding... (met een off the road mag t weer wel)
stef schreef:Hiboune: Waar staat dat ze op een ruiterpad reden? waar staat dat de motorrijders in kwestie daar niet mochten zijn?
Cayenne schreef:Ik hoorde net dat de motorrijder zeer zwaar hersenletsel heeft opgelopen door dit ongeval
sflj schreef:Inderdaad tragisch!
Maar wat weer een kortzichtige en eenzijdige reacties hier zeg!
'eigen schuld' van die crosser? Leg hem dat eens uit, hij is degene met hersenletsel (?) en een motor die total loss is! De paardeneigenaar mag blij zijn als de crosser hém niet verantwoordelijk houdt. Misschien had hij z'n paard beter in bedwang moeten houden?!
Er vanuitgaande dat de motoren mochten rijden waar ze reden, zijn beide partijen weggebruikers en zullen ze met elkaar moeten kunnen 'dealen'
Dus als jij buiten gaat rijden, moet je zeker weten dat je jouw paard in de hand hebt als er een motor langs komt.
Aan de andere kant heeft die crosser er rekening mee te houden dat ie ook ander verkeer tegenkomt.
Niet meteen allemaal die motorrijder veroordelen he?
Duplo schreef:Jellie schreef:Mijn man heeft jaren gemotorcrossed en je mag alleen op een circuit rijden met zo'n ding... (met een off the road mag t weer wel)
Er bestaan ook crossers met een kenteken,
daar mag je gewoon op de openbare weg mee rijden.