sherwood schreef:Ik las het destijds al in engeland in een tijdschrift. Niet te geloven wat een fouten ook de bd daar heeft gemaakt...
Er waren al maanden klachten over deze farm namelijk, en pas toen er zo veel paarden dood lagen is er wat gebeurd.
Bij de reacties op dat stuk stonden ook een paar stukjes geschreven doro mensen uit die buurt die dus al veel langer hadden geklaagd over dit gebeuren.
Ook bleek menneer het leuk te vinden om met zijn quad door de wei te scheuren en dan recht op de paarden af te rijden. Indien ze niet opzij sprongen reed hij er dus letterlijk tegen aan en als ze dan omvielen moest hij hard lachen. Dit stond letterlijk in het tijdschrift!! Meermalen gezien door de buurman....
Ben blij dat ze nu terecht gaan staan, die mensen moesten een levenslang verbod krijgen op het houden van dieren.
Nou dan vind ik die buurman ook een mooie eikel. Het had mijn buurman in ieder geval niet hoeven te zijn hoor. Sorry…ik belde dan de politie op en als die er niets aan kwam doen zou ik nog 1maal de politie bellen met de mededeling dat ze evengoed mochten komen omdat ik recht in eigen hand zou gaan nemen…
Ik hoop dat ze een super zware straf zullen gaan krijgen dat meteen een goed voorbeeld ook zal gaan worden. Húppa, wéér 2 kinderen naar de verdommenis geholpen want die zullen wat betreft hun instelling nooit meer de goede kant op gaan denken, verpest voor het leven!
Wel zoooooooo verschrikkelijk luguber dat er eerst tientallen paarden/pony’s/ezels moesten sterven en de nog amper levende op de lijken van hun overleden maatjes moesten staan voor een beetje ruimte, voordat er echt actie is kunnen ondernemen.
Ik vind dat dit soort dierenbeschermingsinstanties meer rechten zouden moeten krijgen om eerder te mogen en kunnen ingrijpen en dan ook daadwerkelijk een zaak hebben en deze moeten kunnen aanspannen…