Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna01 schreef:Ow ow, ik hoop dat dit niet de paarden van mijn ex zijn. Zijn wei is vlak naast de autostrade en zijn paarden kunnen echt niet tegen vuurwerk!
XxSultanxX schreef:Jeetje wat erg !Anna01 schreef:Ow ow, ik hoop dat dit niet de paarden van mijn ex zijn. Zijn wei is vlak naast de autostrade en zijn paarden kunnen echt niet tegen vuurwerk!
als ze echt niet tegen vuurwerk kunnen wat doen ze dan nog in het weiland naast een snelweg ?
kamaron schreef:Anna01 wat een uiterst irri opmerking....misschien als aan die dame gedacht die nu dood is? Das heel wat erger....
runningkawa schreef:Moet er wel een stal vrij zijn in de buurt.
En niet elk paard staat rustig op stal
runningkawa schreef:Wat jij nutteloos vind vind een ander zinvol...
Gelukkig kunnen mijn dieren goed tegen een stal. Maar lees eens wat meer op bokt en je ziet dat er paarden zijn die onder normale omstandigheden hun stal al kapot slaan. En daarmee dus ook zichzelf verwonden. Laat staan als ze echt bang worden.Dus de uitspraak een paard op stal voor eigen veiligheid gaat gewoon niet altijd op. En daar mag bij stil gestaan worden...
Ik ken ook mensen die weten dat hun paarden algemeen gezien met vuurwerk rustiger in de wei staan...maar goed, een keer een pijl ertussen en dat is algemeen zo algemeen ook niet meer.
Maar mensen willen graag nergens bij stil staan...als ze maar kunnen knallen voor hun plezier...ikke ikke ikke.... en de dieren...die kunnen stikken....
En nu is er dan een meisje omgekomen, wat verschrikkelijk is...maar dan hebben nog de paarden en de eigenaar het gedaan?
Kom op zeg....
Anna01 schreef:kamaron schreef:Anna01 wat een uiterst irri opmerking....misschien als aan die dame gedacht die nu dood is? Das heel wat erger....
Oh jeetje, zo bedoelde ik het helemaal niet!
Het is uiteraard heel erg voor die vrouw, verschrikkelijk erg! Maar ik bedoelde: hopelijk zijn het zijn paarden niet want dat betekend dat hij verantwoordelijk is voor dit ongeval en dan ook het schuldgevoel moet dragen.