Valentino wint M, Tygo verpest Heartbreaker-feest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Valentino wint M, Tygo verpest Heartbreaker-feest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 15:05

http://www.hippischhengelo.nl/laatsteni ... feest.html
hippischhengelo.nl

Emile Hendrix en Sven Harmsen jureerden in Hengelo de vierjarige hengsten. Mark Martens won de klasse L op stijl met 54,5 punten met de bij het AES goedgekeurde hengst Wizzerd van de Silverhoeve (Lupicor x Nimmerdor). De donkerbruine werd naturel voorgesteld, imponeerde met zijn galop en gebruikte zijn lichaam geweldig.
Tom Brinkman werd tweede met Eurocommerce Singapore (Rheinland-Pfalz-Saar, Acorado x Cantus). In de tweede manche kreeg de zeer goed openende schimmel zelfs een 9,5 voor het springen, in de eerste ronde een 9. Tom Brinkman deelde de derde plaats met Eurocommerce Canturano (KWPN, Canturo x Coriano) met Judith Vetker en WIzzerd VW (KWPN, Indoctro x Corland). Twee patente hengsten met een goed lichaamsgebruik. In de uitslag volgden de KWPN-hengsten Wittinger VDL en Whitaker.
Anne van Vulpen was ruim twee seconden sneller dan de rest met de AES-hengst Valentino (Numero Uno x Lux) dan Vittorio (KWPN, Calippo x Martell xx) met Pieter Keunen in de klasse M. Het derde resultaat ging naar Ullrich Kirchhoff met Lord Sandro (Oldenburg, Lordanus x Sandro). Met foutloze barrageritten volgden de KWPN-hengsten Vigaro, Vegas VDL en Vleut in de uitslag.

In de klasse Z/ZZ was het de enige ZZ-er in de barrage, Tygo (KWPN, Numero Uno x Purioso), die het de overige tien het nakijken gaf. Als laatste starters verwezen de voorzichtige en zeer vlugge Tygo en Hester Klompmaker Harley VDL en Dennis van Tilburg naar de tweede plaats. Daarmee bedierf Hester het feest van de Heartbreaker-zonen Harley, Upgrade en Heartliner die voor Unistar op de plaatsen twee tot en met vier eindigden.

Sjoert

Re: Valentino wint M, Tygo verpest Heartbreaker-feest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-07 15:17

Ik was bijzonder gecharmeerd van Warant, Wittinger, Tygo, Upgrade en Whitaker.

Er zat in het M een Futere als snelste (met balk ) geloof ik. Is dat nou future van Florestan?
Zonde dat de amazone van Ustinov viel. Had graag meer gezien van die hengst,

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:22

ik heb niet alles gezien. de schimmel van Judith vond ik ook wel wat hebben Ja
wittinger VDL uiteraard ook. ben benieuwd hoe C'Mon C'Mon over een paar jaar is Haha!

Tygo ben ik niet bijzonder weg van. zie hem hier geregeld op concours lopen, ene keer wel goed, de andere keer beduidend minder. wel mooi bloederig dier. moeilijk te rijden, maar hester kan natuurlijk wel super rijden!

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 18:54

Sjoert schreef:
Ik was bijzonder gecharmeerd van Warant, Wittinger, Tygo, Upgrade en Whitaker.

Er zat in het M een Futere als snelste (met balk ) geloof ik. Is dat nou future van Florestan?
Zonde dat de amazone van Ustinov viel. Had graag meer gezien van die hengst,

Klopt, dat was Siebe Kramer( mijn trainer) Volgensmij is dat idd Future van florestan..

Vond het overigens erg jammer van Veron.. Heb 2uur gereist om hem te zien, viel ie gelijk al af! Maar wel een mooi dier!

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 10:33

Heb het mooi op filmloop gezien. Paar echt prachtige hengsten voorbij zien komen. De numero uno's zijn bijna allemaal van die pracht dieren
Veron heb ik wel eens beter zien springen... hij deed een beetje simpel aan en slordig voorbeen...

Tygo was weer gewoon Tygo, ene keer heel goed en andere keer net zo'n stom scheitbalkje, maar het blijf een bloedmooi dier

harley vond ik ook erg goed springen... mooi achterbeen.

Ja dat was de Future van Florestan, de commentator van filmloop vond het zonde dat er een dressuurhengst op zijn moeder was gezet... wel een apart paard