Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marigold schreef:goed zeg van degene die sint speelde, dat hij in zijn rol bleef.
de jonge kids zijn echt vol bewondering, sinterklaas in hun dorp!
gelukkig kon men het paard snel weer pakken, op hol lijkt me eigenlijk ook niet de juiste benaming als ik het zo lees, paard rakte even in paniek en schoot weg, zoals ik het begrijp.
kan altijd gebeuren.
goed dat ze de kids achter de aanspanning houden
Citaat:De koetsier is heel ervaren, maar hij wist ook niet wat er gebeurde.
Kirsten_S schreef:de koetsier kan nog zo ervaren zijn, maar als het paard het niet gewend is dan kan je doen wat je wilt maar het paard rent gewoon door.
Paardennamen schreef:Kirsten_S schreef:de koetsier kan nog zo ervaren zijn, maar als het paard het niet gewend is dan kan je doen wat je wilt maar het paard rent gewoon door.
Wie zegt dat het paard niet gewend isOok een ervaren paard kan ergens van schrikken en even een stukje wegspringen. Want dat is zoals ik het lees: paard schoot ineens naar links over de stoep een tuin in.
Falko_ schreef:de sint's hebben het wel getroffen dit jaar! leuk z'n bezoekje aan nederland he![]()
het zal ook wel spannend zijn voor de paarden als ze zo iets maar 1x per jaar mee maken. gelukkig dat er verder niks gebeurt is met verwondingen enz.
loeckie schreef:geloof niet dat Americo er zin in heeft dit jaar...
En ook hier he...Citaat:De koetsier is heel ervaren, maar hij wist ook niet wat er gebeurde.
En toch zie/hoor je het nog steeds: neee, ik rijdt zonder cap, ik vertrouw m'n paard... Nee, ik ga alleen met m'n koets op pad, paard en ik hebben een goede band...
Ik zeg 1 ding: vluchtdier...