Jeanette Haazen in ziekenhuis *Update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sientje

Jeanette Haazen in ziekenhuis *Update*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-07 12:44

http://www.anky.nl/index.asp?page=nieuw ... 05&lang=nl
anky.nl

Jeanette Haazen ligt in Odense (Denemarken) in het ziekenhuis na een auto-ongeluk. Volgens de eerste berichten heeft haar man Chris een open beenbreuk en heeft Jeanette kneuzingen en een hersenschudding. De paarden die ook bij het ongeluk waren betrokken, maken het goed.

In Odense vindt dit weekeind een wereldbekerkwalificatie plaats waar Jeanette aan zou deelnemen.

**Update van jeanettehaazen.com**
Jeannette en Chris liggen beide (gelukkig bij elkaar op een kamer) in Damme bij Osnabruck in het ziekenhuis. Niet dus in Denemarken zoals elders bericht werd.

Met Chris gaat iets minder. Hij is aan 1 been aan een open beenbreuk geopereerd, in zijn andere been zijn alle banden van zijn knie gescheurd. Hieraan kan hij echter voorlopig niet geopereerd worden vanwege de vele verwondingen, waardoor de kans op infectie te groot zou zijn.
Met gevolg dat Chris aan het eind van de week naar een ziekenhuis in Nederland of België vervoerd zal worden. Daar zal dan ook later de hersteloperatie aan zijn been uitgevoerd worden.
Jeannette moet nog herstellen van alle kneuzigen in haar benen. Voor Chris zal het nog een lange geschiedenis worden eer hij weer geheel hersteld is.

Nartan, Quicksilver en hondje Snoekie zijn inmiddels weer in hun vertrouwde omgeving. Zij zijn ongedeerd gebleven.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 21-11-07 22:31, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: OV>VN

dingetje

Re: Jeanette Haazen in ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 12:47

Wat een nare ervaring voor ze! Klinkt alsof het ook nog best hard is gegaan! Beterschap aan allemaal!!

arosafreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 12:47

tja, die Denen rijden als maniakken soms.....
wel fijn dat de paarden niets mankeren, al gun je niemand een auto-ongeluk...

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 13:13

Gelukkig dat de paarden niets mankeren.
Hopelijk zijn Jeanette en haar man er ook snel weer bovenop!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 13:56

gelukkig dat het met de paarden goed is. Wat vreselijk dat het zo slecht met hun twee gaat! hopelijk zijn ze er allebei gauw weer bovenop! Ach gut

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 14:04

arosafreek schreef:
tja, die Denen rijden als maniakken soms.....
wel fijn dat de paarden niets mankeren, al gun je niemand een auto-ongeluk...

Het is overigens in Duitsland gebeurd. (Tenminste het was een duits nummer waarop we haar konden bereiken)

Mijn moeder kreeg gister een sms van Jeannette over het ongeluk. Echt zwaar sh*t voor ze! De pech blijft hun achtervolgen! Elke keer als ze lekker gaat met haar beesten gebeurt er weer iets!! Ach gut

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 14:08

dingetje schreef:
Wat een nare ervaring voor ze! Klinkt alsof het ook nog best hard is gegaan! Beterschap aan allemaal!!

Er was file en de laatste wagen had zover ik begreep geen lichten/knipperlichten oid aan waardoor ze er achterop zijn geknald.

Chris is direct geopereerd aan zijn openbeen breuk maar in zijn andere been had hij ook meerdere breukjes.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-07 14:18

Solvej schreef:
Er was file en de laatste wagen had zover ik begreep geen lichten/knipperlichten oid aan waardoor ze er achterop zijn geknald.

Aiaiai.. daar moet je toch niet aan denken met een paar paarden in de wagen.. Vind een 'gewone' noodstop altijd al doodeng. Maar de paarden zijn dus wel ongedeerd?

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 14:21

Ja Nartan, Quick en 't hondje van Jeannette zijn de dag erna door Nanda Sieben opgehaald en veilig naar huis gebracht. Chris en Jeannette blijven nog een paar dagen in het ziekenhuis daar.

arosafreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 14:21

dat zal dan wel net voor de grens gebeurd zijn.... op zich is dat een lekker stuk weg wat uitnodigd om gewoon lekker door te rijden.... file's komen daar niet zo heel erg veel voor... maar wel bijzonder dat ze naar Odense is gegaan en niet naar Hamburg ofzo....

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 14:23

Maar ik geloof dat ze ook in Duitsland liggen. Het is een Duits telefoonnummer wat ze ons gegeven hebben. Maar ik heb haar zelf niet aan de telefoon gehad. Mijn ouders hebben vanmorgen met ze gebeld en meen dat ze in Duitsland liggen.

arosafreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 14:25

aha... ik vond het al zo vreemd.... wel traumatisch hoor.... pff.... ik moet er niet aan denken..... ik ken de beste mensen niet, maar uit jouw verhaal maak ik dus op dat het ze vaker niet mee zit... en nu dit.....

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 14:38

O wat rot!
Heel veel sterkte en beterschap gewenst; zit idd weer eens helemaal niet mee...

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 14:41

Oh getver, vreselijk om mee te maken lijkt me, als je paarden bij je hebt. Veel sterkte voor Jeanette en haar man en gelukkig zijn alle dieren in orde.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 14:42

He getver, wat naar. Wens ze beiden beterschap, een open beenbreuk is helaas niet niks

Zo te lezen hebben ze nog geluk gehad ook, kan me voorstellen dat het erger had af kunnen lopen. Hoop dat ze er snel weer bovenop komen, eerst maar eens bekomen van de schrik want die zal er ook wel goed inzitten.

AnneFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 14:45

Ow wat erg.. Gaaaap Hopen dat ze wel kan rijden!!

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 14:47

AnneFleur schreef:
Ow wat erg.. Gaaaap Hopen dat ze wel kan rijden!!

Ehhhhhhhhhhh, gezien de smiley vind je het niet zo erg? Of bedoelde je een andere smiley?

Ik vemoed dat ze toch echt niet zal kunnen rijden dit weekend als ze nu nog in het ziekenhuis ligt..........

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 15:21

oh vervelend zeg! doet mij weer herinneren aan mensen die mijn pony hebben gekocht en met de vrachtwagen in Denemaken een ongeluk hebben gehad, waarbij de ze werden aangereden door een andere vrachtwagen. de bestuurder heeft weken in het ziekenhuis gelegen. een paard op slag dood. mijn paard kwam er nog het best vanaf, met paar weken kliniek en een traumatische ervaring Bloos

ik wens ze in ieder geval veel beterschap en sterkte toe

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 15:56

Wat rot zeg! Ik wens ze heel veel beterschap.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 15:58

wat vervelend Ach gut
wens ze veel beterschat Lachen

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 17:04

jeetje en ze was net weer beter na die hernia. Wat een pech!

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 17:04

beterschap

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 17:15

Poeh wat een schrik! Heel veel beterschap!

lazal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 17:56

Kom op Netje, met Galaxy was je ook black-out, daar kwam je bovenop. De benen van Chris, daar wens ik jullie alle sterkte mee. Gr. Hanny

siem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 19:21

tja hoeveel pech kan eens mens hebben, ongelofelijk!! lijkt alsof niks meer mee werkt en dit is dan wel erg extreem! wat heeft iedereen zich rot geschrokken!!
jeanette ligt inderdaad niet in Denemarken in het ziekenhuis zoals op heel veel sites te lezen is.. zover zijn ze niet gekomen, ze ligt in duitsland (munster) ongeveer 4 uur van het thuisfront..
naar omstandigheden valt het gelukkig allemaal nog redelijk mee..( al is het allemaal erg genoeg, maargoed het kon allemaal nog veel erger, zeggen ze dan)
De paarden mankeert gelukkig niets..

Heeel veel beterschap voor chris en jeanette!!! Vriendjes zijn? hopelijk kunnen ze snel terug naar huis, om daar snel weer beter te worden en rustig van de schrik te bekomen!!