Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Zit daar niet het probleem? LDRD schreef:Dit soort ongevallen is toch tegenwoordig wekelijkse koek. Wekelijks ja, want ik krijg het gevoel dat menners alleen in het weekend mennen. Zit daar niet het probleem?

LDRD schreef:Dit soort ongevallen is toch tegenwoordig wekelijkse koek. Wekelijks ja, want ik krijg het gevoel dat menners alleen in het weekend mennen. Zit daar niet het probleem?
LDRD schreef:Dit soort ongevallen is toch tegenwoordig wekelijkse koek. Wekelijks ja, want ik krijg het gevoel dat menners alleen in het weekend mennen. Zit daar niet het probleem?

manie schreef:LDRD schreef:Dit soort ongevallen is toch tegenwoordig wekelijkse koek. Wekelijks ja, want ik krijg het gevoel dat menners alleen in het weekend mennen. Zit daar niet het probleem?
LDRD schrijft het wat gechargeerd op, maar heeft wel gelijk wat betreft de vele ongelukken die je in de boktnieuws berichten voorbij ziet komen. 9 van de 10 keer betreft het van die recreanten die hun paard(en) hooguit éénmaal per week voor de koets knuppen en dan met-oog-voor-alles-behalve-de-paarden het verkeer of de natuur in trekken.
Maar goed ook mensen die wel geregeld mennen en weten waar ze me bezig zijn kunnen een ongeluk krijgen, net als Anky die van het peerd kan vallen
valiantS schreef:LDRD schreef:Dit soort ongevallen is toch tegenwoordig wekelijkse koek. Wekelijks ja, want ik krijg het gevoel dat menners alleen in het weekend mennen. Zit daar niet het probleem?
Dan zou je eens een weekje bij ons op stal moeten komen dan merk dat je er met deze
opmerking helemaal naast zit.........
Er zijn vast menners die dat doen maar er zullen zeker ook recreatieruiters zijn die dat doen.
Het is natuurlijk wel vreselijk dat dit gebeurd is .
) op de manege moeten komen.
.. 
manie schreef:LDRD schreef:Dit soort ongevallen is toch tegenwoordig wekelijkse koek. Wekelijks ja, want ik krijg het gevoel dat menners alleen in het weekend mennen. Zit daar niet het probleem?
LDRD schrijft het wat gechargeerd op, maar heeft wel gelijk wat betreft de vele ongelukken die je in de boktnieuws berichten voorbij ziet komen. 9 van de 10 keer betreft het van die recreanten die hun paard(en) hooguit éénmaal per week voor de koets knuppen en dan met-oog-voor-alles-behalve-de-paarden het verkeer of de natuur in trekken.
Maar goed ook mensen die wel geregeld mennen en weten waar ze me bezig zijn kunnen een ongeluk krijgen, net als Anky die van het peerd kan vallen
SiDD schreef:Dat is hier niet het geval hoor dat ze alleen in het weekend rijden
Ik sta bij hun op stal...