Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Coby gaf zelf te kennen dat het moment van longeren op deze manier zo kort was, dat de pony er geen nadelige gevolgen van kan hebben ondervonden. "Hij had nergens moeite mee, en hij heeft ook echt niet hard gewerkt", aldus de amazone.
sjaantje schreef:Nou dit klinkt al weer alsof ze het toegeven..
sjaantje schreef:Cayenne schreef:Coby gaf zelf te kennen dat het moment van longeren op deze manier zo kort was, dat de pony er geen nadelige gevolgen van kan hebben ondervonden. "Hij had nergens moeite mee, en hij heeft ook echt niet hard gewerkt", aldus de amazone.
Nou dit klinkt al weer alsof ze het toegeven..
Needje schreef:Die is iig gewend om te trekken.
Esmeralda schreef:Needje schreef:Die is iig gewend om te trekken.
zodan, dat is een beste steek onderwater.
zou jij mij dat even willen uitleggen
( pure nieuwsgierigheid hoor, wat je er nu precies mee bedoelt)
Aimee schreef:sjaantje schreef:Nou dit klinkt al weer alsof ze het toegeven..
Ze kunnen het toch moeilijk ontkennen
Lovely1 schreef:Ik hoor het vonnis nu al: Foei Coby! Dat mag je niet meer doen.. stoute meid! Ik hoop dat er een flinke straf op staat.. dan bedenkt ze zich de volgende keer wel een keer voordat ze een pony "per ongeluk" weer zo kort opbindt
_angela_ schreef:Wat de uitspraak ook is: de volgende keer zal iedere ruiter zich wel 10x bedenken voordat een paard of pony zo opgeknoopt wordt, de hele rel eromheen maakt al een beste straf voor Coby.... en een goede waarschuwing voor anderen die het paard een zelfde iets aan (willen) doen...
Jessicaaa schreef:wat heeft die power toch een vreselijk leventje lijkt het wel! de vorige keer stond er ook al een stuk in de paard en sport waar ik zo van stond te kijken
palo2 schreef:Ik rijd sinds m'n 6e, en toen ik 11 was deden we wedstrijdjes op het maisveld zonder zadel. Was iig niet bezig om er een krul in te krijgen. Tegenwoordig rijden ze zodra ze hun naam kunnen schrijven en veters strikken internationaal op Z2 niveau! Ik denk dat daar t probleem voor een groot deel ligt.
Juist die eerste jaren lol hebben en leren zitten zonder houvast aan de teugels te moeten hebben zijn misschien wel de belangrijkste jaren om gevoel te ontwikkelen.
crabbybitch schreef:Needje schreef:Die is iig gewend om te trekken.
Wat wil je hier nou mee bereiken???Dit is een opmerking waar niemand wat mee kan!!!
Of leg uit wat je hier mee bedoelt,of post gewoon lekker niet!