Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:FEI woordvoerder Malina Gueorguiev weerlegde de beschuldigingen.
"We zijn extreem voorzichtig geweest met het volgen van onze eigen regels, zodat er geen procedurefouten zijn gemaakt," sprak ze. Ook legde ze uit dat volgens het FEI regelement het is toegestaan dat een getuige mag controleren dat het monster niet is besmet, maar niet aanwezig mag zijn tijdens het testen.
Gueorguiev verklaarde ook dat de gelekte informatie naar de pers over de eerste positieve test, niet van de FEI afkomstig was. Ook blijkt Kürten haar klachten niet eerst officieel te hebben ingediend, en ook geen officieel tribunaal te hebben aangevraagd.
Cayenne schreef:Het blijft raar idd, maar waar rook is, is vuur, en omdat dit niet de eerste keer is, ben ik benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Slordig van haar dat ze niet officieel een tribunaal heeft aangevraagd, als ze zo zeker van haar zaak is
daniella74 schreef:Mij overtuig je echt niet dat ze doping aan haar paard heeft gegeven.
Het wordt een steeds warriger en ondertussen bijzonder bizar verhaal EN IK GELOOF ER WERKELIJK GEEN KLAP VAN.
Cayenne schreef:Tja, aan de andere kant wordt dat excuus iedere keer aangedragen, bij zowat iedere dopingaffaire
Toch vreemd allemaal. Krijgt vast nog een staartje.
Cayenne schreef:Ik geloof dat Jessica eerst moet bewijzen dat het niet in het bloed zat, aangezien ze daar nog maar een aantal dagen voor heeft, en ze daarna pas officieel kan aanklagen
daniella74 schreef:Mij overtuig je echt niet dat ze doping aan haar paard heeft gegeven.
Het wordt een steeds warriger en ondertussen bijzonder bizar verhaal EN IK GELOOF ER WERKELIJK GEEN KLAP VAN.
Adriana schreef:Yes, 8ste geworden in een deelnemersveld van 45 ruiters!!!