Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
parouscha schreef:Vind het altijd maar een TE ruige sport.
Arm dier
die mening deel ik met je...vind het trouwens soms ook best wel eng...om zo'n paard over een picknicktafel te zien vliegen ofzoCitaat:Vind het altijd maar een TE ruige sport
vanitymay schreef:paard heeft dit op een recht en vlak stuk gekregen tussen twee hindernissen in. was verder geen sprong in de buurt.
Lovely1 schreef:Het gebeurde volgens mij gewoon in een tussenstuk.. en dat kan elk paard en ruiter overkomen.. niet alleen tijdens een military.
Lovely1 schreef:Het gebeurde volgens mij gewoon in een tussenstuk.. en dat kan elk paard en ruiter overkomen.. niet alleen tijdens een military.
Princess schreef:sneu verhaal....en ja het is een sport met risico's! maar de paarden vinden het maar al te leuk kan ik je vertellen!!Beter dan dat dressuur gemutst, alsof dat dan niet zielig zou zijn, die beesten van anky worden ook alleen maar bij elkaar getrokken....kans op blessures is wat kleiner....maar als je kijkt welk leven voor het paard nou leuker is....tja dan zou ik toch een eventing paard willen zijn!!!