Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:etoricoxib in het bloed
_Rianne_ schreef:Wat er wel bij vermeld moet worden is dat er nog een paar onduidelijkheden zijn.
Zoals in een eerder bericht te lezen valt,http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=11&t=837871&hilit= is De getuigende analyst van Jessica niet toegelaten bij het openen van de tweede test, en waren er nogal wat op en aanmerkingen op de gang van zaken.
Er is dan ook een aanklacht ingediend bij de FEI, door de advocaat, deze loopt nog.
Wordt vervolgd.
Cayenne schreef:Ze heeft het resultaat zelf al wel gezien. Het was net op tv.
De uitslag is door een onafhankelijke commissie ook bevestigd.
Ze mag nu wel met een heel goed excuus komen. Als ze mensen zo nodig moet beschuldigen, dan mag ze ook met bewijs komen. Dan zijn ze zeker allemaal onschuldig..
Cayenne schreef:Dat is op dit moment de grote vraag
Het valt wel op dat de laatste tijd zoveel dopingnieuws is bij de springruiters.
Meredith Michaels-Beerbaum, deze zaak, Tebbel, Julie-Pascale Ruant en Hassman
Cayenne schreef:Ze heeft het resultaat zelf al wel gezien. Het was net op tv.
De uitslag is door een onafhankelijke commissie ook bevestigd.
Ze mag nu wel met een heel goed excuus komen. Als ze mensen zo nodig moet beschuldigen, dan mag ze ook met bewijs komen. Dan zijn ze zeker allemaal onschuldig..
_Jitske_ schreef:Ik heb wel een zeer sterk vermoeden op wat voor Ieren Jessica doelt, maar daar hou ik mijn mond verder maar over op bokt.
Cayenne schreef:Ik heb het meer over het feit dat het volgens haar absoluut "bepaalde Ieren" zijn geweest zoals ze vandaag op bbc zeiToen de verslaggever vroeg wie ze dacht het gedaan te hebben, zei ze: "Ik heb mijn ideeen, maar ik zeg nog niets", of iets dergelijks
JJsalinero schreef:Ik snap het niet als Jessica Kürten zich nu nog zou durven vertonen op wedstrijden.
_Rianne_ schreef:JJsalinero schreef:Ik snap het niet als Jessica Kürten zich nu nog zou durven vertonen op wedstrijden.
Verklaar je nader, zo niet.. wat heeft dit bericht voor toegevoegde waarde?
_Rianne_ schreef:JJsalinero schreef:Ik snap het niet als Jessica Kürten zich nu nog zou durven vertonen op wedstrijden.
Een mening mag worden gegeven hoor, dus je hoeft niet zo te reageren
Het valt ook wel op dat er steeds meer dopingzaken zijn in de springsport. Daar mag best wat meer aandacht aan worden besteed