Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TICKELS

Berichten: 1564
Geregistreerd: 12-06-05
Woonplaats: Twente

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 19:28

Moderatoropmerking:


Ik heb eerlijk gezegd niet alle pagina's doorgelezen maar ik meen foto's gezien te hebben hier op bokt van Christine Wells, die vond ik bijna nog schokkender dan het filmpje.

Ik heb de zoekmachine nog geraadpleegd maar kon niets vinden...

Is er misschien iemand die hier de link kan plaatsen?

Armani88

Berichten: 3701
Geregistreerd: 16-07-06
Woonplaats: Lonneker

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 21:15

Ik kan het filmpje niet bekijken iemand misschien beelden die ik zo kan bekijken ben namelijk erg nieuwschierig

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 07:59

TICKELS schreef:
Ik heb eerlijk gezegd niet alle pagina's doorgelezen maar ik meen foto's gezien te hebben hier op bokt van Christine Wells, die vond ik bijna nog schokkender dan het filmpje.

Ik heb de zoekmachine nog geraadpleegd maar kon niets vinden...

Is er misschien iemand die hier de kink kan plaatsen?


Ik had die foto's geplaatst in het andere topic...
Hier zijn ze nogmaals Ja

de foto's uit St. George

http://www.file-upload.net/view-347377/1.JPG.html

http://www.file-upload.net/view-347380/2.JPG.html

http://www.file-upload.net/view-347381/3.JPG.html

http://www.file-upload.net/view-347382/4.JPG.html

_Anneruth

Berichten: 5142
Geregistreerd: 15-03-07
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:10

Terecht dat deze dame straf krijgt. Over de hoogte van de straf kan ik niet oordelen. Het is maar net hoe erg ze het zelf vind (Als je mij 2 jaar uit de buurt van paarden houdt straf je mij heeel hard!)

Ik kan het filmpje ook niet bekijken maar misschien moet ik dat ook maar niet jammer vinden.

Amrah

Berichten: 3653
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:20

Die 2 jaar is gewoon veels te kort.
Arm paard. Ik kom gewoon bijna niet uit me woorden als ik dit zie.. Helaas gebeurd het wel.

christel1976

Berichten: 199
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Someren Heide

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:41

Rhodos schreef:
Ik kan het filmpje ook niet bekijken maar misschien moet ik dat ook maar niet jammer vinden.


Idd, heb het wel kunnen zien, en het was verschrikkelijk (al moet ik zeggen dat ik niet heel het filmpje heb durven kijken)..
De foto's hierop spreken ook voor zich..
Helaas snappen deze mensen het gewoon weg niet Verdrietig

woeliej

Berichten: 2906
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Zutphen

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 14:38

paard zal bijna achterover klappen! Ergens zou ik willen dat het ook was gebeurt.. En dattie het paardje precies bovenop haar geland was, Dat noem ik een goede straf. Erg zielig voor het paardje natuurlijk wel want dat zal hem ook pijn doen maar dat is maar even en dan is hij eraf, dat gedoe van madame duurt langer, maar na zo'n val vast niet meer Vork

TICKELS

Berichten: 1564
Geregistreerd: 12-06-05
Woonplaats: Twente

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 15:43

Dank je wel Griebels!

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 16:44

had ook moeite met het filmpje. zo lukte het mij wel: op google de titel van het filmpje ingetikt en toen via een iets andere weg op die site gekomen. toen deed ie het ineens wel.

Horsedances

Berichten: 857
Geregistreerd: 21-10-03

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 21:30

Misschien is het hier al eerder vermeld maar naast de straf, volgt er nog een tweede process, en..... de eigenaren van de paarden hebben ieder ook al een claim van Euro 200.000,= bij haar neergelegd.

De advocaat van Christine W. had wel een heel curieuze verdediging, maar gelukkig veegde de (vrouwelijke) rechter hier haar k*nt mee af.

X_orville_X

Berichten: 302
Geregistreerd: 09-08-07

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 21:34

het filmpje doet het niet bij mij. kan je me vertellen via pm wat ze deed?

Fitch

Berichten: 1242
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Aan de gracht

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 00:54

Horsedances schreef:
Misschien is het hier al eerder vermeld maar naast de straf, volgt er nog een tweede process, en..... de eigenaren van de paarden hebben ieder ook al een claim van Euro 200.000,= bij haar neergelegd.

De advocaat van Christine W. had wel een heel curieuze verdediging, maar gelukkig veegde de (vrouwelijke) rechter hier haar k*nt mee af.


Is dat ergens terug te zien? Ik ben heel benieuwd naar wat d'r advocaat zei!

Quazzle
Berichten: 845
Geregistreerd: 18-07-07

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 11:42

Rhodos schreef:
Terecht dat deze dame straf krijgt. Over de hoogte van de straf kan ik niet oordelen. Het is maar net hoe erg ze het zelf vind (Als je mij 2 jaar uit de buurt van paarden houdt straf je mij heeel hard!)

Ik kan het filmpje ook niet bekijken maar misschien moet ik dat ook maar niet jammer vinden.



een échte paardenliefhebster zal ze wel niet zijn. ik weet niet of die 2 jaar haar echt knn deren. Die geldstraf zal haar mss wél doen nadenken (laat ons hopen!)

Quazzle
Berichten: 845
Geregistreerd: 18-07-07

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 11:47

ik versta gwn niet dat het heden ten dage nog kan. mensen worden door de eeuwen heen steeds 'menselijker' dunkt me. Enfin, dat willen ze ons doen geloven (want de oorlog in Irak is volgens mij ook niet erg menselijk)

Lijfstraffen werden afgeschaft. Stemrecht voor iedereen. Slavenarbeid werd afgestraft, doodstraf ook.Uitbuiting wordt vermeden door strengere controles. Ook transport met dieren wordt meer en meer geregulariseerd.

Maar blijkbaar hebben die door en door slechte mensen dan een uitweg nodig en reageren ze zich af op weerloze dieren die hun best voor hen doen, maar simpelweg hun berijder niet verstaan...

Gerner
Berichten: 456
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Dalfsen

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 14:13

Ik heb afgelopen weekend behoorlijk wat seminars, lezingen en clinics gevolgd.
Ik kan alleen maar blij zijn. Het paarden welzijn staat behoorlijk hoog genoteerd ook bij de ministeries.
Het verbeteren van het paardenwelzijn is volop in beweging. Alleen het kan niet zo snel. Niet snel genoeg om het voor veel paarden beter te krijgen.
Met veel goede mensen, veel hoop, en andere trainingsmethode's gaat dit vast allemaal lukken.
Zolang wij allemaal in het belang van het paard blijven denken, zal de stroom alleen maar versnellen.

Charlotte_F
Berichten: 657
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Leiden

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 17:44

jeetje wat erg zeg, die foto's zijn bijna nog erger! Arme dieren en wat een !!!!!mens even zeer net uitgedrukt, oe, wat kan ik me hier toch boos om maken, en nogmaals, die arme dieren...

Leonora
Berichten: 617
Geregistreerd: 02-05-05

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 18:02

Quazzle schreef:
ik versta gwn niet dat het heden ten dage nog kan. mensen worden door de eeuwen heen steeds 'menselijker' dunkt me. Enfin, dat willen ze ons doen geloven (want de oorlog in Irak is volgens mij ook niet erg menselijk)

Lijfstraffen werden afgeschaft. Stemrecht voor iedereen. Slavenarbeid werd afgestraft, doodstraf ook.Uitbuiting wordt vermeden door strengere controles. Ook transport met dieren wordt meer en meer geregulariseerd.

Maar blijkbaar hebben die door en door slechte mensen dan een uitweg nodig en reageren ze zich af op weerloze dieren die hun best voor hen doen, maar simpelweg hun berijder niet verstaan...


hallo, in welke wereld leef jij Ach gut achter gesloten deuren gaat nog steeds een wereld van ellende schuil. In landen waar de pers zich amper waagt, worden mensen nog volop gemarteld, worden ze gebruikt als slaven en stemrecht is voorlopig nog een utopie. Is bij dieren precies hetzelfde. Lees maar eens de verslagen van Brooke hospital of van de IFAW. Denk erom dat hier in Nederland achter gesloten deuren behoorlijk wat paarden menig moeilijk uurtje doormaken.

Gisteren eindelijk sinds lange tijd weer coupons van een jury gezien, die heel veel commentaar had gegeven op de enorme massa ruiters, die lekker achterover hingen in het zadel met het volle gewicht in de paardenmond, met van die spierballenarmen en lekker grote sporen en lange zweep. Ga maar eens naar een willekeurige wedstrijd en bingo!! je komt er altijd een heel stel tegen!!

Snowy2004

Berichten: 298
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Katwijk

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 22:36

Vreselijk dat soort mensen, ze zouden eigenlijk geen paarden mogen houden.
Bij ons op stal wordt er een welshje van net 2 ingereden.
Als dat dan niet al erg genoeg is, moet er natuurlijk wel mee gescheurd worden. Boos!

LiNdA1986
Berichten: 12826
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 12:33

Ik vind die straf nog veels te licht.
Stom wijf joh!
Die zou nooit meer paarden mogen houden, zelfs niet in de buurt komen Boos!

Anne_0

Berichten: 515
Geregistreerd: 07-02-07

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:41

Maanling schreef:
had ook moeite met het filmpje. zo lukte het mij wel: op google de titel van het filmpje ingetikt en toen via een iets andere weg op die site gekomen. toen deed ie het ineens wel.

Heeft niet iemand een andere link naar het filmpje? Kom er via die op de eerste pagina niet meer op.

mariellexxx

Berichten: 4016
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Neede (Gelderland)

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 12:31

Ik kan het filmpje ook niet meer zien!

Redbull_

Berichten: 475
Geregistreerd: 12-08-07
Woonplaats: Ergens!

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 12:36

Ik ook niett!!

Tarqsgirl

Berichten: 1152
Geregistreerd: 12-09-06
Woonplaats: Groningen

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 12:42

Kijken jullie wel verder naar beneden? Een beetje rechts onder is een tweede knop (video starten) die je moet aanklikken om het filmpje af te spelen.

Edit: net geprobeerd, maar ik kan hem ook niet meer starten.

lieverties
Berichten: 479
Geregistreerd: 19-07-06

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:31

Dit mens is gewoon ziek en zo zijn veel mensen in de paardenwereld ziek bezig kunnen der klauwe niet thuishouden haaaaat zulke mensen doe ze ook echt wat aan als dat bij mij in de buurt gebeurd het gore lef dat ze in hun zieke geest hebben Boos!

Winged

Berichten: 33037
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Duitse dressuuramazone krijgt verbod van 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 18:21

Moderatoropmerking:
Oud topic daarom hier een slotje Lachen