Dronken ruiters aangehouden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Dronken ruiters aangehouden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 12:58

http://editie.telegraaf.nl/daily/2002/1 ... 3_166.php[
Uit de Telegraaf

 STOKKUM, dinsdag De politie in de Achterhoek heeft vier ruiters met hun paard van de weg gehaald omdat zij compleet laveloos waren. Nadat de politie werd getipt over de bonte stoet, werden de drankrijders elders in het dorp aangetroffen. Twee van hen bleken dusdanig beneveld dat ze niet eens meer in staat waren hun paard te geleiden. Van de andere twee werd een 35-jarige Duitse dame op de bon geslingerd wegens openbare dronkenschap, terwijl haar dronken collega-amazone (36) uit ´s-Heerenberg werd opgepakt omdat ze halsstarrig haar naam weigerde te noemen en een agent voor rotte vis uitmaakte.       

ubique
Berichten: 8
Geregistreerd: 14-10-02
Woonplaats: Utrecht

beschaving paardensport dronken te paard??????????

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 12:45

Het dronken te paard zitten is op zich al een bizar idee stel dat er iets gebeurt, ben je toch niet meer in staat om de boel onder controle te krijgen . Dat is onder normale omstandigheden al een opgave laatstaan in dronkenschap.
Deze mensen schade a, de reputatie van de paardensport en b, de beschaving van bepaalde ruiters die eigenlijk niet in de paardensport thuis horen , dit is toch geen beschaving? ???????????

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 15:24

Ik vind het wel een komisch verhaal maar verantwoord is het niet natuurlijk.Vooral die rotte vis is leuk, die vrouw zal zich nu wel doodschamen nu ze nuchter is.

meertje
Berichten: 61
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 13:31

Ik vind het helemaal niet komisch hoor. Dat je al dronken bent zo in het openbaar, en dan nog paardrijden ook. Ik heb echt medelijden met die paarden hoor. Ik vind het echt niet kunnen.

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 18:24

Zoals ik al eerder heb gezegd: vette boeten geven!!! ik vind dat zulke mensen geen paarden mogen hebben/rijden

simone
Berichten: 109
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 20:16

ACH DIE MENSEN ZIJN NIET GOED WIJS DUS PRECIES EEN FLINKE BOETE AAN HUN HOOFD HANGEN!!!!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 23:18

hmm ging vroeger wel rijden om een kater kwijt te raken... maar laveloos op het paard... nee zo bont heb ik het nog nooit gemaakt. Wel eens een paar biertjes gedronken voor ik de eerste keer M moest springen maar dat werkt goed tegen de zenuwen... en mijn paard was gelukkig wel nuchter. Zo af en toe als het 's zomers warm is drinken we samen na de les wel eens een flesje bier.(paard uit patatbakje... hihi) Je kunt natuurlijk ook overdrijven en daar vind ik bovengenoemde wel een voorbeeld van

simone
Berichten: 109
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 09:42

Jah oke jij gaat rijden om je kater weg te werken!!!! Dus dat is de volgende dag jah toch maja die mensen zijn gewoon DOM en jij niet Pling

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 13:40

Hmmm,
misschien moeten ze dan ook eens op een willekeurig 2-daags springconcours de zondagmorgen controles houden?

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 16:41

Inderdaad niet echt slim, maar wel grappig. Je ziet het toch al helemaal voor je! Wat ik me wel afvraag is hoe ze op dat paard zijn gekomen. Als je nauwelijks op je benen kunt staan, is een paard beklimmen een hele klus lijkt me!

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 21:55

ik snap niet hoe ze kunnen gaan drinken en dan nog gaan paardrijden!!! je wil niet weten wat er zou kunnen gebeuren...!!!

Sebito
Berichten: 54
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 18:51

Je mag jezelf toch best een beetje moed indrinken voordat je op een paard stapt???? Clown