nieuwsredactie

Bokker Merens in actie met Cyclame
Vrijdagmiddag 6 juli vertrok ik met Cyclame in de trailer en de auto volgeladen naar Courtil in de Belgische Ardennen. Naast de ‘normale’ wedstrijd, was voor de hoogste klasse individueel, de T4, het Nederlands Kampioenschap uitgeschreven.
Na 4,5 uur rijden in Courtil aangekomen heb ik snel het paddockje uitgezet zodat Cyclame haar benen kon strekken. Toen mijn tentje uitgegooid, iedereen gedag gezegd, en toen met Cyclame naar de veterinaire keuring. Alles oke, dus we mochten starten!
Zaterdagochtend 8.50u, de kaart intekenen. Ik had de route vrij snel overgenomen, en had tijd om nog wat kilometers uit te meten en de route even na te lopen om te kijken of alles klopt. Maar dan bedenk ik me ineens dat ik mijn tijd/afstand tabel ben vergeten, en schiet een beetje in de stress. Ik ben echt geen rekenwonder! Dus toen ik de maproom uit moest, eerst naar de parkeerweide om de auto te doorzoeken, maar zonder succes…. Karin heeft nog een klein extra tabelletje en die mag ik meenemen. Gelukkig maar!! Dus met wat vertraging van start, dus ik moest meteen aardig doorrijden.
Hoe het "merens" verder is afgegaan, kun je hier lezen!