Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nowornever schreef:Jullie hebben je woordje altijd wel klaar als het om een ander gaat. Normaal gesproken is het nu zomer en kunnen die dieren daar gewoon blijven stan. .
ladylay schreef:nowornever schreef:Jullie hebben je woordje altijd wel klaar als het om een ander gaat. Normaal gesproken is het nu zomer en kunnen die dieren daar gewoon blijven stan. .
idd, hier ben ik het mee eens....
gohya schreef:Ben ik het ook mee eens.Er word altijd gelijk een heel drama van gemaakt.Dit is gewoon het werk van de natuur en de natuur is onvoorspelbaar.En het weeralarm?ook niet te vertrouwen,het zou maandag nacht gaan stormen,enz.nix geen storm geweest,was het opeens een dag later weer voorspeld.En wat hoor je s'avonds bij het weerbericht?Er is geen storm geweest maar wel harde wind!!Dieren en natuur zijn één,laat ze toch gewoon hun gang gaan,komt bijna altijd weer goed hoor.Moet je kijken hoe hoog het water in Engeland staat,daar maken ze er geen drama van dat de dieren daar in hoog water staan.Dit is typisch nederland, van een mug een olifant maken.De natuur is keihard,alleen de sterkste dieren zullen overleven.Puur natuur!
hopla schreef:Ik snap niet dat er bij een weeralarm nog dieren buitendijks mogen staan.
Waren er ook veulens bij?
Die zullen dan wel een kou hebben opgelopen.