Paard in de gang

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Re: Paard in de gang

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:20

Misschien moet jed e krant en gemeente dan maar even bellen dat de paarden niet meer in dat huis staan en ze geen onzin moeten vertellen en het verhaal zo op moeten blazen.
Wellicht kun je je verhaal hier met een foto bevestigen?? Dat iedereen kan zien dat ze nu in ieder geval op een stal staan.

Miss_Favre
Berichten: 676
Geregistreerd: 05-10-04
Woonplaats: Den Haag

Re: Paard in de gang

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:26

Vippie schreef:
Misschien moet jed e krant en gemeente dan maar even bellen dat de paarden niet meer in dat huis staan en ze geen onzin moeten vertellen en het verhaal zo op moeten blazen.
Wellicht kun je je verhaal hier met een foto bevestigen?? Dat iedereen kan zien dat ze nu in ieder geval op een stal staan.


Waarom zou ik?

Het interesseert mij om eerlijk te zien niets of mensen het wel of niet geloven,en ik ga niet mijn tijd steken in foto's van die beestjes te maken... Ik zeg alleen dat ze veilig in een stal staan op de stal waar ik sta.
Verder heb ik niks ermee te maken,dalijk komen er kranten of dergelijk op stal om foto's te maken,daar heeft niemand zin in denk ik.

haan

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: in het hoge noorden

Re: Paard in de gang

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:34

Miss_Favre schreef:
Ze staan toch echt op de stal waar ik sta!
Er is nog steeds niemand geweest!


Verward
Tja wie moet ik nu in twijfel trekken, de krant mag graag met leuke verhalen komen, maar ik begin ook wel te twijfelen of de paarden nu echt in een stal of in een huis staan. Of zijn er misschien 2 gezinnen met paarden in huis ?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110802
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Paard in de gang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 10:37

Hier niet meer posten aub maar in het topic met de update Ja