Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jus_dOrange schreef:Ik lees ook dat paardenvlees eten daar verboden is, toch vind ik 't een vreemde actie omdat paarden slachten niet per definitie slechter is dan in laten slapen. Dan weet ik niet hoe slachten er in Amerika aan toegaat maar ik heb wel gezien hoe het er in Nederland aan toe gaat, en dat vond ik eigenlijk heel netjes...
KiWiKo schreef:ik vind gewoon dat elke staat zijn slachterij moet hebben..... je zal van New York naar San Francisco moeten reizen met je paard.....
Echt weer een bizar Amerikaans iets.
En in de slachterijen is het niet zo slecht hoor, als je ziet hoever het in Amerika gaat met dierenrechten...... wat voor een boetes en gevangenisstraffen aan verwaarlozing hangt, dan zullen er vast wel heel wat controleurs op een slachthuis rondhobbelen
knooopje schreef:hoi hoi.
kijk maar eens op youtube.
en typ maar in slauterhouse of horseslauter daar staan filmpjes van een aantal slachthuisen in america onderandere het slachthuis dat nu gesloten word.
nou daar word je echt misselijk van hoe ze daar omgaan met paarden die geslacht worden alleen al de manier hoe ze doodgemaakt worden.met stroom op het hoofd en ze zijn dan dus niet metteen dood
en dan heb ik het nog niet eens over het vervoer naar de slachthuizen toe.
dubbeldekker vrachtwagens.
paarden die ziek zijn of wat dan ook zullen gewoon afgemaakt worden.
voor degene die het stom vinden dat ze de slachthuizen daar sluiten.
en nog steeds denken dat het er daar net zo aan toe gaat als hier nou kijk dan even op you tube,als je het niet kunt vinden wil ik je wel een link sturen.
ECHT SCHOKKEND
knooopje schreef:KiWiKo schreef:ik vind gewoon dat elke staat zijn slachterij moet hebben..... je zal van New York naar San Francisco moeten reizen met je paard.....
Echt weer een bizar Amerikaans iets.
En in de slachterijen is het niet zo slecht hoor, als je ziet hoever het in Amerika gaat met dierenrechten...... wat voor een boetes en gevangenisstraffen aan verwaarlozing hangt, dan zullen er vast wel heel wat controleurs op een slachthuis rondhobbelen
hoi hoi.
kijk maar eens op youtube.
en typ maar in slauterhouse of horseslauter daar staan filmpjes van een aantal slachthuisen in america onderandere het slachthuis dat nu gesloten word.
nou daar word je echt misselijk van hoe ze daar omgaan met paarden die geslacht worden alleen al de manier hoe ze doodgemaakt worden.met stroom op het hoofd en ze zijn dan dus niet metteen dood
en dan heb ik het nog niet eens over het vervoer naar de slachthuizen toe.
dubbeldekker vrachtwagens.
paarden die ziek zijn of wat dan ook zullen gewoon afgemaakt worden.
voor degene die het stom vinden dat ze de slachthuizen daar sluiten.
en nog steeds denken dat het er daar net zo aan toe gaat als hier nou kijk dan even op you tube,als je het niet kunt vinden wil ik je wel een link sturen.
ECHT SCHOKKEND
KiWiKo schreef:even Cru.......... waarom mag dit wel voor varkens, koeien en kippen...... maar niet voor paarden?
KiWiKo schreef:gelul![]()
![]()
Goed onderbouwt![]()
Amerika pretendeert toch een gruwelijk westers land te zijn..
Wat heeft dat er nu mee te maken?By the way;paardevlees hier bij de slager komt bijna allemaal uit Canada..
dieren worden over de hele wereld geexploiteerd...
Dus?!
en ik voor een ben voor een goed abbotair![]()
en ik voor een ben?