Het 6-jarig jongetje dat zondag in een tredmolen op een manege in Hoek van Holland bekneld raakte is dinsdag overleden. De kleding van het jongetje raakte verstrikt in het middenstuk van de molen. Hulpdiensten hebben zondag geprobeerd de jongen te reanimeren, waarna hij in ernstige toestand met spoed is overgebracht naar het Haagse Leijenburg Ziekenhuis. Aanvankelijk leek zijn situatie stabiel. Het jongetje was bij de tredmolen aan het spelen toen deze begon te draaien. Het jongetje raakte met het touwtje van zijn jas verstrikt in het mechanisme.
Lees hier het originele bericht. Het topic dat vooraf ging is hier te vinden.
ik zag net een slotje op dat ene topic en zag de link naar hier wil de familie en bekende veel sterkte toewensen, en hoop dat ouders nu beter op hun kineren letten. Een manege is geen speelplaats. In elk ding schuilt wel een gevaar. Arm jochie
o wat erg!! een paar jaar geleden denk ongeveer 6 jaar is op mijn oude manege precies hetzelfde gebeurt alleen is het meisje in kwestie niet gestorven gelukkig! maar dit is wel erg zeg! gecondoleerd aan de familie!
Wat een vresselijke nachtmerrie voor de ouders!!!!!! Ik heb zelf ook een kindje van 6 jaar, moet er niet aan denken. Voor mij zou het leven geen zin meer hebben als ik haar zou verliezen. Dit is het ergste wat je als ouder kan overkomen!!!!! Ontzettend veel sterkte voor de familie met dit ondragelijke verlies........