Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nou ja dat wordt dan maar op zoek naar een andere verzekering. Wel balen ik vond dat ik net de perfecte verzekering had voor mijn paard. Djilan schreef:Hoezo ga je naar een andere verzekering?
De huidige voorwaarden gaan over naar die Equine Risk. Dus er verandert blijkbaar niets behalve de naam. (ga ik dan nu even vanuit nav het nieuwsbericht...)
Bedankt interpolis, voor het vertellen van het stoppen met paarden verzekeren.
Djilan schreef:Hoezo ga je naar een andere verzekering?
De huidige voorwaarden gaan over naar die Equine Risk. Dus er verandert blijkbaar niets behalve de naam. (ga ik dan nu even vanuit nav het nieuwsbericht...)
smit_ilse schreef:Nou heb net gebeld. Ze zeggen dat het waarschijnlijk overgenomen wordt door een ander. Vanaf volgende week worden alle klanten geinformeerd hierover. Vindt het raar dat we het op internet moeten lezen en dat de klant van niks weet.
. Ik heb net een week geleden een nieuwe verzekering bij ze afgesloten en dit hadden ze op zijn minst kunnen melden. Hippozorg neemt het nu dus over van ze als ik het in het voorbijgaan goed gelezen heb. Daar heb ik ook geen slechte ervaringen mee, maar ik ken wel mensen die daar niet gecharmeerd van zullen zijn
. 
.