De nachtmerrie van iedereen: Paard zakt door trailerbodem

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

paard door de trailer gezakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 19:53

Huilen afschuwelijk..... dit is echt heel erg..

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 20:18

ik zie die foto... Verdrietig

Germ beestje, die man moet een boete voor dierenmishandeling krijgen!
germ...

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 09:43

ah wat erg.....
arm beestje
het zal je maar op de snelweg over komen....illll
ik heb rillingen over me lijf lopen

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 17:17

Gedverderre. Hoe kan dat in hemels naam gebeuren?!! Bah.
Ik heb er wel eens over nagedacht, maar nam aan dat dat niet kon...wel dus Scheve mond Verdrietig

naatje
Berichten: 306
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

jak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 11:35

hier zijn geen Lips are sealed woorden voor!!!!!!!

mooistepony
Berichten: 5
Geregistreerd: 24-03-02
Woonplaats: huizen (n-h)

jah hoor!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 18:03

jah hoor als je met je trailer weg gaat ga je tog eerst kijken of die wel goed is??
ik krijg de kriebels al als ik dit op een plaatje moet zien!!!!

vivienne Boos!

katinka
Berichten: 2
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: dfnm

trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 19:21

ikk vindt het niet normaal je controleerd toch eerst je trailer voordat je er mee gaat rijden.
en als het een oude trailer is al helemaal ik vindt dat die genen een boete moet krijgen hier voor.

mzzl

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 23:03

Oh mijn god, mijn adem stokte!
Afschuwelijk, dat is echt een helse nachtmerrie!
Ik moet er niet aan denken zeg, wat moet dat enorm treurig zijn voor de eigenaar. Verdrietig

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Ongeluk trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 00:46

God,wat zijn hier weer veel mensen met een oordeel over de eigenaar van de trailer/het paard! Frusty
Ik heb gehoord dat de eigenaar het paard naar een kliniek wilde brengen,in haar gloednieuwe trailer,met certificaten!!!!
Het dier was zeer nerveus van aard,en heeft zo te keer gegaan in de trailer,dat deze het letterlijk begaf.Ben je dan al rijdende,kan het te laat zijn!!
Geef niet zomaar een oordeel ,ik ben er nog steeds van overtuigd dat iedere paardenhouder hetgeen doet dat hem het beste lijkt voor zijn paard.
Een ongeluk kan gebeuren.
Jullie moesten je schamen.De eigenaar is kapot van het verlies van het paard!!!!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 16:32

Jezus!!!! wat erg....brrr....toen ik het las en de foto zag...toen liepen echt wel de rillingen door mijn hele lijf!
Arm paard, arme eigenaar. brrrr...moet er niet aan denken om dit mee te maken.

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 21:18

Oh, dit vind ik echt verschrikkelijk......de rillingen lopen me over de rug als je alleen al denkt hoe het gegaan moet zijn Huilen

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 09:18

Waarom moeten ze daar nou weer foto's van maken, het is al erg genoeg en ik hoef het niet te zien!!

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 21:22

oh bah, wat een akelige foto zeg. moet je die benen zin, zitten helemaal onder de wonden.

arm paard, door de stomme eigenaars moet het worden afgemaakt! Huilen

someone

Berichten: 530
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 16:30

NOU,Natacha!!
Ik vind het toch de eigenaar zijn schuld hoor!!!!!!!!!!!!!!!!En voor mijn part heeft hij verdriet,dat kan me geen barst schelen,als die stommerik de trailer had gecontroleerd,dan was er niks gebeurd!!!! Boos!
Dus ik geef de schuld wel aan die DEBIEL Boos! !!!!

Huilen Verdrietig

Anoniem

Re: Ongeluk trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 18:42

Natasha schreef:
God,wat zijn hier weer veel mensen met een oordeel over de eigenaar van de trailer/het paard! Frusty
Ik heb gehoord dat de eigenaar het paard naar een kliniek wilde brengen,in haar gloednieuwe trailer,met certificaten!!!!
Het dier was zeer nerveus van aard,en heeft zo te keer gegaan in de trailer,dat deze het letterlijk begaf.Ben je dan al rijdende,kan het te laat zijn!!
Geef niet zomaar een oordeel ,ik ben er nog steeds van overtuigd dat iedere paardenhouder hetgeen doet dat hem het beste lijkt voor zijn paard.
Een ongeluk kan gebeuren.
Jullie moesten je schamen.De eigenaar is kapot van het verlies van het paard!!!!


Helemaal mee eens.

Wij hebben zelf een trailer van 2 jaar oud, die elk jaar een grote beurt krijgt.
En ik geef eerlijk toe dat ik niet elke keer kijk of die nog heel is.
Ik zou ook niet eens weten hoe je het moet zien.
Vaak is het van binnen rot, maar zie je van buiten niks.

En ongelukken gebeuren erg genoeg , daar kun je helaas niks aan veranderen.

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Re: Ongeluk trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 12:24

Natasha schreef:
God,wat zijn hier weer veel mensen met een oordeel over de eigenaar van de trailer/het paard! Frusty
Ik heb gehoord dat de eigenaar het paard naar een kliniek wilde brengen,in haar gloednieuwe trailer,met certificaten!!!!
Het dier was zeer nerveus van aard,en heeft zo te keer gegaan in de trailer,dat deze het letterlijk begaf.Ben je dan al rijdende,kan het te laat zijn!!
Geef niet zomaar een oordeel ,ik ben er nog steeds van overtuigd dat iedere paardenhouder hetgeen doet dat hem het beste lijkt voor zijn paard.
Een ongeluk kan gebeuren.
Jullie moesten je schamen.De eigenaar is kapot van het verlies van het paard!!!!

IK VIN HET HEEL ASO DAT MENSIES HIERO DENKEN DAT DIE MAN/VROUW DAT EXPRES HEEFT GEDAAN!WIJ HEBBEN NU GEWOON EEN PLAATJE VAN EEN ONBEKEND PAARD GEZIEN ,MAAR DIE EIGENAAR ZAT ER MET Z'N NEUS BOVENOP EN KON ZIEN HOE ZIJN PAARD PIJN LEED.EN DAT DIE TRAILER ZOGENAAMD 'NIET GECONTROLEERD' WAS,HOEFT NIET EENS ZO TE ZIJN.ALS IEMAND EEN NIEUWE AUTO HEEFT EN LAAT EM KEUREN KAN ER DE VOLGENDE DAG TOG OOK WAT KAPOT ZIJN?!JE MOET EERST ES BIJ JEZELF DENKEN DAT HET OOK BIJ JOU KAN GEBEUREN EN HOE JIJ JE DAN ZOU VOELEN,EN DAN PAS JE MENING GEVEN.EN DAT DIE EIGENAAR HET NIET METEEN HAD GEMERKT(MISSCHIEN HAD IE HET WEL GEMERKT,MAAR JE KAN NOOIT MET EEN TRAILER ACHTER JE AUTO METEEN STOPPEN!!)IS MISSCHIEN OOK WEL LOGISCH,WANT JE MOET OP ALLES LETTEN,BV VERKEER ENZO.EN JE GAAT TOG NIET DE HELE REIS NAAR DE BODEM VAN JE TRAILER ZITTEN KIJKEN!!IK VIND HET EGT HEEEEEEL ASO VAN AL DIE BEVOOROORDEELDE MENSIES HIERO!!! Boos!

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 12:26

Ditta schreef:
oh bah, wat een akelige foto zeg. moet je die benen zin, zitten helemaal onder de wonden.

arm paard, door de stomme eigenaars moet het worden afgemaakt! Huilen

VIN JE DAT NORMAAL OM TE ZEGGEN?ALS ER IETS MET JOU PAARD GEBEURD EN DIE MOET WORDEN AFGEMAAKT ZOU JIJ OOK HELEMAAL KAPOT ZIJN EN HEB JE MEER AAN STEUN ALS AAN DAT SOORT BERICHIES DIE JIJ PLAATST!!!ASOCIAAL!!!!!!!!! Boos!

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 12:29

someone schreef:
NOU,Natacha!!
Ik vind het toch de eigenaar zijn schuld hoor!!!!!!!!!!!!!!!!En voor mijn part heeft hij verdriet,dat kan me geen barst schelen,als die stommerik de trailer had gecontroleerd,dan was er niks gebeurd!!!! Boos!
Dus ik geef de schuld wel aan die DEBIEL Boos! !!!!

Huilen Verdrietig

JIJ BENT HIER EEN DEBIEL!!ALS EEN PAARD IN PANIEK IS KAN IE ZO DE HELE TRAILER KAPOT ROSSEN HOOR!!DAT HAD EEN PAARD VAN ME VRIENDIN EEN KEER,ZE MOESTEN NAAR EEN WEDSTRIJD(EN DE TRAILER HADDEN ZE GECONTROLEERD)EN HET PAARD WERD GESTRESD OMDAT ZE VRIENJE ER NIET BIJ WAS EN MEPTE ZO EEN GAT IN DE KLEP.IK VIN HET EGT NIET NORMAAL DAT JULLIE ZÓ OVER EEN PAARDENEIGENAAR PRATEN!!DIT IS EGT TE GEK VOOR WOORDEN!!

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Re: jah hoor!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 12:30

mooistepony schreef:
jah hoor als je met je trailer weg gaat ga je tog eerst kijken of die wel goed is??
ik krijg de kriebels al als ik dit op een plaatje moet zien!!!!

vivienne Boos!

MISSCHIEN HAD IE DAT OOK WEL GEDAAN,MAAR WAS DAT PAARD ZO IN PANIEK DAT IE ER DAARDOOR DOORHEEN WAS GEZAKT!!!!

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Re: trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 12:32

katinka schreef:
ikk vindt het niet normaal je controleerd toch eerst je trailer voordat je er mee gaat rijden.
en als het een oude trailer is al helemaal ik vindt dat die genen een boete moet krijgen hier voor.

mzzl

OP DE FOTO ZIE JE TOG DAT HET EEN VRIJ NIEUWE TRAILER IS?????EN HET SLAAT OP STRONT ALS DIE EIGENAAR EENST ZE DIERBARE PAARD MOET VERLIEZEN EN DAN ÓÓK NOG EENS EEN BOETE!!!!!!!!!!!!!!!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 12:34

SLOTJE aub Boos! !

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 12:47

slotje!! Lips are sealed Lips are sealed