"Lichtgevende" politiepaarden

Moderators: Warboel, Essie73, MirandaD

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mickey

"Lichtgevende" politiepaarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-02 10:25 Tip de Nieuwsredactie

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=49563
Bron: UN/Metro

Ruiters van de Politie Haaglanden toonden dinsdag nieuwe reflecterende kleding van ruiter en paard. Het is het eerste korps in Nederland dat met dit materiaal gaat werken.

De kledij moet er voor zorgen dat de verkeersveiligheid van mens en paard wordt verhoogd.

Alle ruiters en paarden zijn inmiddels uitegerust met refelecterende en fluoriserende materialen in de kleur geel en zilvergrijs. Na de test met de nieuwe kleding in Den Haag worden meer politiepaarden in de nieuwe outfit gehuld.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 17:23

Afbeelding

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 11:31

Cooool, dat wil ik ook in de winter grin, val ik tenminste op!!!! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 20:00

zo zie ik er in de winter ook altijd uit als wij door de wijken gaan stappen als de bak bevroren is:D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie