Arjen Teeuwissen toch naar Indoor Brabant

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Arjen Teeuwissen toch naar Indoor Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-02 18:28

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=46563
Hoefnet

's-Hertogenbosch, 11 maart 2002
Naast Gonnelien Rothenberger-Gordijn heeft ook Arjen Teeuwissen zich gekwalificeerd voor de finale van de wereldbeker dressuur, die tijdens Indoor Brabant van 21 t/m 24 maart a.s. wordt gehouden.
Speciaal daarvoor was de in België woonachtige Teeuwissen met zijn paard Gestion Goliath T afgelopen weekeinde naar Parijs afgereisd om daar aan het concours in Bercy deel te nemen. In de kür op muziek behaalde de combinatie de tweede plaats met een score van 75.76%. In de eindstand van de wereldbeker eindigde Teeuwissen hiermee op de zevende plaats, goed voor een startplaats in de finale. De overwinning in Parijs-Bercy werd opgeeïst door de Spaanse amazone Beatriz Ferrer-Salat met Beauvalais. Zij won tevens de wereldbekercompetitie.


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 23:56

Yippee, Go Arjen!!!! Goliath is best ene leuk paard, jammer dat ik nooit naar zulke wedstrijden toega, zou ze best wel eens goed willen zien. Haha! Alhoewel, heb ze een keer van veraf gezien op een wedstrijd.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, Bielsje, carin0903, DWensink, fjordwijk, lukka63, runnerfan, Syzygy en 21 bezoekers