Paarden verrast door opkomend water

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 15:49

Ik weet niet waarom maar k vind de foto er zo nep uitzien..

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 17:04

geen leuk plaatje om te zien hopelijk overleven ze het en zakt het water weer snel

Anne_GTI

Berichten: 18201
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 19:43

Malle foto is het wel. Ach, ze zullen er vandaag wel beter voor uitgekeken hebben en voor de vloed uit hogere stukken opgezocht hebben.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 22:09

joke20 schreef:
geen leuk plaatje om te zien hopelijk overleven ze het en zakt het water weer snel


Ach daar lopen weet ik hoeveel mensen altijd rond, ze zullen heus wel in actie zijn gekomen.

Hier in de buurt is het niet aapjes kijken, maar als er wat is wordt er ook wel wat ondernomen.

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 08:06

Haha ik moest er wel even omlachen, het ziet er best grppig uit Lachen Kunnen die mensen die knollen er niet gewoon nu uithalen ??

March

Berichten: 1851
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Nes (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 01:53

Zweig schreef:
Het water is ongeveer 14 graden, 's nachts is het wel meer dan tien uur ongeveer 10 graden, het tij waarin ze staan zal niet langer dan 2 á 3 uur zo hoog zijn geweest. Verder kun je heel veel geld uitgeven om je paard een paar uur in water van 2 graden te laten staan omdat dat heel goed voor zijn benen is. Verward kortom wie geeft rijkswaterstaat geld om dit vaker te laten gebeuren? Wat betreft zielig, het zijn geen zeehondjes die op het punt staan te worden doodgeknuppeld.



OK dan! Hier ben ik het mee eens. Die diertjes overkomt heus niks van twee a drie uurtjes waten

stiekum ben ik wel blij dat die van mij vóór de dijk staan

Maaike14
Berichten: 945
Geregistreerd: 10-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 19:41

ze hebben wel water zat. Maar genoeg eten hebben ze niet

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 10:24

daar heb ik mijn jonge hengst ook in de opfok gezet toen hij klein was. Niks mis met dat bedrijf hoor. erg fijne mensen, en die zeelucht is erg goed voor je paard. Tja het zeewater kan eigenlijk ook geen kwaad, massage voor de benen hahaha. Tja beetje lullig is hetr wel zo, maar heus ze gaan er niet kapot aan hoor. Wij zetten de paarden toch ook wel eens met de ebnen in een badje? Je moet er zelfs goed voor betalen tegenwoordig. neem nou dat spa dinges van 2 graden, bubbelbad. Dat is echt duur hoor. Mensen gaan daar heen en betalen er grof geld voor, en als er dan zo iets gebeurd is het gelijk zielig. Snap ik dus niet. Het is even eng, hier hebben ze nog steun aan soortgenoten, in dat bubbelbad dus niet. Dit water is minder koud, 10 graden ipv die 2 graden van dat spa bubbeldinges. en eten krijgen ze daar ook niet als ze in bad staan. Dus wat was nou ookal weer het probleem?

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 10:25

Gemma schreef:
:j OK dan! Hier ben ik het mee eens. Die diertjes overkomt heus niks van twee a drie uurtjes waten

stiekum ben ik wel blij dat die van mij vóór de dijk staan

O oeps sorry die had ik nog niet gelezen.... kom dus weer met ouds nieuws

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 13:04

Stiekem vind ik het er wel grappig uitzien, volgens mij staan ze gewoon te slapen tot het water gezakt is.. *LOL* Valt wel mee