Spullen IJsbrand Chardon gestolen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 19:40

Super k*t!
Dat is echt gewoon het meest rotste wat kan gebeuren!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 20:12

Snap ook niet helemaal dat ie zulke kostbare spullen in een caravan bewaart!! Nou ja, blijft zonde dat het allemaal weg is!

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:36

vind het erom vragen , sorry hoor, maar als jij zulke belangrijke/dure/emotionele spullen heb, dan stop je dat niet in een caravan. Okey, iedereen heeft met zijn handen van je spullen te blijven, maar toch.
Zou hij echt geen reserve spulletjes hebben??

CalvinM

Berichten: 1195
Geregistreerd: 26-08-04
Woonplaats: hengelo (gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 13:28

voor die caravan kun je nog een boel geld krijgen, ik denk niet dat het om de spullen van Chardon begonnen is, daar kunnen ze niets mee.

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 15:22

Zelf vind ik het bericht wat overdreven, want als deze spullen zo belangrijk waren, waarom heeft hij ze dan in zijn caravan laten liggen? De caravan stond op een plaats buiten zijn manége en heeft daar geen overzicht over. Vervelend voor hem, maar de ophef vind ik belachelijk. Zijn al die mensen in het nieuws, als ze hun papieren,geld, fototoestellen etc in hun auto hadden liggen en er is ingebroken en gestolen?? Zo moet je belangrijke maatkleding ook in de juiste kast laten hangen, waar de diefstalkans het minst is.

CalvinM

Berichten: 1195
Geregistreerd: 26-08-04
Woonplaats: hengelo (gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 15:29

ik ben het met je eens... het is niet erg nadenkend van chardon geweest, toen hij laatst in didam was (wij moesten daar ook mennen) hebben we zijn spullen allemaal goed bekeken (zijn vrachtwagen stond naast die van ons) de spullen die hij toen bij zich had, had hij later in zelhem op concours niet mee! hij zal vast nog wel wat reserve hebben.. tuurlijk is het wel heel vervelend voor hem en ik hoop dat hij zijn spullen vergoed krijgt.

channel

Berichten: 52
Geregistreerd: 27-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 15:01

hihi Haha! , baluhh voor um, maaruh.....zou je niet van zo'n ''beroemdheid'' verwachtten dat-ie niet in een caravan slaapt??? en als ie dat deed, dan moeeten er toch meesen zijn die ut gesien hebben? Verward Verward Verward en tja...zoals iedereen al segt, zoiets laat je idd niet in een caravan ligge!!!

SPRINGEN

Berichten: 413
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: Zelhem, Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 15:23

wat stom zeg, lekker balen voor hem