Gestion Lingh niet naar Olympische Spelen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 22:18

Ik heb altijd gedacht dat Damian er iets mee te maken zou hebben. De Valetta is ook gesignaleert trouwens.

ArieI
Berichten: 57
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 11:47

Moet eerlijk zeggen dat wij over het ATWT verhaal wel gelachen hebben hoor *LOL* Viel niet helemaal mee tussen onze tranen door, maar toch.

Wij vertrekken vandaag naar Athene. Als ik een computer kan vinden daar, zal ik jullie zeker even bericht doen.

Laten we allemaal duimen voor een teammedaille en voor individueel goud voor Anky en Salli.

Groetjes Nicole

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 11:50

ArieI schreef:
Moet eerlijk zeggen dat wij over het ATWT verhaal wel gelachen hebben hoor *LOL* Viel niet helemaal mee tussen onze tranen door, maar toch.

Wij vertrekken vandaag naar Athene. Als ik een computer kan vinden daar, zal ik jullie zeker even bericht doen.

Laten we allemaal duimen voor een teammedaille en voor individueel goud voor Anky en Salli.

Groetjes Nicole


Ja, leuk als jullie ons zo op de hoogte kunnen houden! OK dan! Veel plezier in Athene!!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 11:50

Heej Nicole, ik wens jullie heel veel plezier in Athene, ik hoop dat jullie er toch nog een klein beetje van kunnen genieten.
Groetjes marjolein (die nog steeds niet weet wat ze met die tinker moet Haha! )

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:10

ArieI schreef:
Wij vertrekken vandaag naar Athene. Als ik een computer kan vinden daar, zal ik jullie zeker even bericht doen.

Leuk! OK dan! Hyper!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:45

ArieI schreef:
Moet eerlijk zeggen dat wij over het ATWT verhaal wel gelachen hebben hoor *LOL* Viel niet helemaal mee tussen onze tranen door, maar toch.

Wij vertrekken vandaag naar Athene. Als ik een computer kan vinden daar, zal ik jullie zeker even bericht doen.

Laten we allemaal duimen voor een teammedaille en voor individueel goud voor Anky en Salli.

Groetjes Nicole


Top OK dan!, bedankt! Ik blijf hopen op een aantal medailles, maar ik had er stiekem al wel een gereserveerd voor Edward Verdrietig,...

Conny_

Berichten: 2147
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:58

ArieI schreef:
Moet eerlijk zeggen dat wij over het ATWT verhaal wel gelachen hebben hoor Viel niet helemaal mee tussen onze tranen door, maar toch.

Wij vertrekken vandaag naar Athene. Als ik een computer kan vinden daar, zal ik jullie zeker even bericht doen.

Laten we allemaal duimen voor een teammedaille en voor individueel goud voor Anky en Salli.

Groetjes Nicole



toch nog heel veel plezier in athene!!! en nu ga ik duimen voor anky want die heeft ook een grote kans voor een medaille denk ik

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:38

Maar misschien een hele domme vraag, maar anky heeft toch krack mee als reserve, waarom mag edward dan niet zijn reserve paard nemen?? (sorry misschien een domme vraag maar goed) of is dit alleen het geval als je in athene mag starten met zeg maar je eerste paard, en als die dan uitvalt in athene dat je dan pas je reserve mag gebruiken?? ( bij nader inzien lijkt me dit ook wel de meest logische verklaring Knipoog )

supersammy
Berichten: 3
Geregistreerd: 11-08-04
Woonplaats: poeldijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:43

ja het is zeker jammer voor edward Huilen maar ik vind het eigelijk wel heel leuk dat imke nu mee doet want mijn paard is een dochter van lancet *LOL* dus ik vind t wel cool. Lachen

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:33

veel plezier en veel suc6 daar!

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:33

E&N : heel veel plezier daar en maak er van wat er van te maken valt!!

lucasjuh

Berichten: 1028
Geregistreerd: 02-07-04
Woonplaats: Middelbeers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 14:12

hey,

het is egt klote dat edward niet mee kan rijden. maar ja de andere 4 kunnen ook gaan voor de medailles. ik wens het olympischteam heel veel succes!!! OK dan!

kus manon

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 11:15

_Romana_ schreef:
Maar misschien een hele domme vraag, maar anky heeft toch krack mee als reserve, waarom mag edward dan niet zijn reserve paard nemen?? (sorry misschien een domme vraag maar goed) of is dit alleen het geval als je in athene mag starten met zeg maar je eerste paard, en als die dan uitvalt in athene dat je dan pas je reserve mag gebruiken?? ( bij nader inzien lijkt me dit ook wel de meest logische verklaring Knipoog )


Het reserve paard (Krack C in dit geval) gaat mee voor het hele team en wordt ingezet indien er een ander paard in het team uitvalt.
Dit geld alleen als het team al aanwezig is in Athene.

Helaas, Verdrietig ik had Edward graag op Krack gezien had best gelukt OK dan!

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 11:18

Tequiro schreef:
Het reserve paard (Krack C in dit geval) gaat mee voor het hele team en wordt ingezet indien er een ander paard in het team uitvalt.
Dit geld alleen als het team al aanwezig is in Athene.


Krack C wordt toch juist alleen maar ingezet als Salli (voor de keuring nog) geblesseerd raakt, dan mag Anky op d'r reserve paard starten

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 11:21

bealy23 schreef:
Krack C wordt toch juist alleen maar ingezet als Salli (voor de keuring nog) geblesseerd raakt, dan mag Anky op d'r reserve paard starten


Nee Krack gaat mee voor het hele team, hij gaat als reserve paard mee anders zouden alle ruiters en amazones een reserve paard mee mogen nemen. Er mag 1 reservepaard mee per team.

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 11:23

Tequiro schreef:
Nee Krack gaat mee voor het hele team, hij gaat als reserve paard mee anders zouden alle ruiters en amazones een reserve paard mee mogen nemen. Er mag 1 reservepaard mee per team.


Verward
ja hehe, maar er is maar 1 amazone die er wat aan heeft hoor, aan krackie, maar je bedoelt zeker in het BELANG van het hele team

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 11:29

bealy23 schreef:
:?
ja hehe, maar er is maar 1 amazone die er wat aan heeft hoor, aan krackie, maar je bedoelt zeker in het BELANG van het hele team



Nee dat bedoel ik niet.
Laat ik het zo stellen.
Het zou toch raar zijn als er maar 1 in het team een reserve paard mee mag nemen? Of zie ik dat verkeerd?

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 11:32

Tequiro schreef:
Nee dat bedoel ik niet.
Laat ik het zo stellen.
Het zou toch raar zijn als er maar 1 in het team een reserve paard mee mag nemen? Of zie ik dat verkeerd?


Ja, dat zie je verkeerd
Het gaat om de combi anky&Krack, die supergoed is, beter nog dan Sven en Marlies eigenlijk in sommige gevallen. Gribaldi van Ed is bijvoorbeeld nog net niet zo goed. Als je op de uitslagen van de observaties en het NK afgaat.

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 11:40

bealy23 schreef:
Ja, dat zie je verkeerd
Het gaat om de combi anky&Krack, die supergoed is, beter nog dan Sven en Marlies eigenlijk in sommige gevallen. Gribaldi van Ed is bijvoorbeeld nog net niet zo goed. Als je op de uitslagen van de observaties en het NK afgaat.



Ja die is ook super goed, dat ben ik met je eens. Het zou mooi geweest zijn als ze beide kon uitbrengen
Gribaldi is nog niet zover en Marlies ze rijdt heel netjes, maar Idocus is niet heel apart en Sven...had misschien dan toch beter Weyden nog van stal moeten halen. Hij heeft Barclay wel aan het lopen gekregen, maar ik ben niet zo kapot van Barclay.

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:24

wel jammer hoor had um graag zien lopen

Temeraire

Berichten: 3531
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 19:47

Ja, ik had m ook graag zien lopen...