Albert Zoer verhoord door politie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
schaapje23

Berichten: 52
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:12

ik heb laarst nog stage gelopen bij albert zoer en ik heb er de tijd van me leven gehad. er hangt een hele leuke sfeer op stal. het is hard werken maar het is wel leuk werk!!!! ik heb verschrikkelijk gelachen met albert en ik gun hem de olympische spelen heel erg ook voor lowina want ze hebben er samen heel hard voor gewerkt! dus wees niet bang om er naar toe te gaan want ik heb het er super gehad!!

kus veertje OK dan!

schaapje23

Berichten: 52
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:29

Laantje schreef:
Heeft hij aandachttekort ofzo? Knipoog


nee hij is gewoon aardig tegenover iedereen!! Schijnheilig

nicolina
Berichten: 468
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 18:27

was dat egt een paar weken geleden??? mischien heb ik je dan wel gezien...maar ik vind albert egt wel een toffe gozer hoor ik wou alleen anders ervaringen daar weten!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:04

Hey schaapje, rijd pepijn nog steeds voor Zoer, of klopt het dat hij nu hier in NH rijd?

en, nicolina, ik wil je niet ontmoedigen, maar ik zie dat je 2 jaar manege ervaring hebt. Eerlijk gezegd denk ik dan dat je meer gaat vegen en mesten dan rijden. ( en zadelen en groomen op concours)

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:36

superlenie schreef:
Hey schaapje, rijd pepijn nog steeds voor Zoer, of klopt het dat hij nu hier in NH rijd?

en, nicolina, ik wil je niet ontmoedigen, maar ik zie dat je 2 jaar manege ervaring hebt. Eerlijk gezegd denk ik dan dat je meer gaat vegen en mesten dan rijden. ( en zadelen en groomen op concours)


Pepijn reed zowieso met de hengstenkeuring nog bij Zoer!
Vegen moet iedereen daar, uitmesten niet.
Je komt natuurlijk niet op de 'goede paarden' van stal
Denk jonge paarden... en natuurlijk mee op wedstrijden, maar dat is héél leuk en gezellig hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:42

Oke yoeylover, ik zag namelijk hier ook een pepijn van eijck op een paar startlijsten staan, dus toen dacht ik, het zou kunnen dat....

En ja vegen doet iedereen i know, maar ik heb ook gezien hoe sommige deurne stagières aangepakt werden ( misschien ook om hun ego wat in te dammen Tong uitsteken) en omdat nicolina nog zo weinig ervaring heeft....

En de concoursen, ja erg gezellig! Vooral veendam een paar jaar geleden was erg, tja hoe zal ik het zeggen, bijzonder Haha!

p.s. yoeylover heeft Albert nog steeds met Petra ( v/d Lei ) of dat ook alweer uit?
Tja ben niet echt meer op de hoogte sinds ik hier woon....en hier is het "wereldje"niet zo spannend als dat het bij ons was Haha!

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:53

superlenie schreef:
Oke yoeylover, ik zag namelijk hier ook een pepijn van eijck op een paar startlijsten staan, dus toen dacht ik, het zou kunnen dat....

En ja vegen doet iedereen i know, maar ik heb ook gezien hoe sommige deurne stagières aangepakt werden ( misschien ook om hun ego wat in te dammen Tong uitsteken) en omdat nicolina nog zo weinig ervaring heeft....

En de concoursen, ja erg gezellig! Vooral veendam een paar jaar geleden was erg, tja hoe zal ik het zeggen, bijzonder Haha!

p.s. yoeylover heeft Albert nog steeds met Petra ( v/d Lei ) of dat ook alweer uit?
Tja ben niet echt meer op de hoogte sinds ik hier woon....en hier is het "wereldje"niet zo spannend als dat het bij ons was Haha!


whahah.. ook niet nieuwsgierig ofzo Knipoog
Ik pb je even wat ik weet Haha!

schaapje23

Berichten: 52
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 00:03

pepijn rijd niet meer daar ik weet niet precies waar wel maar niet meer op stal zoer

albert is vrijgezel dus dames!!!!! Pling

toen ik er was mocht ik bijna alle paarden rijden en heb er ook met een aantal gesprongen en uitmesten hoef je daar niet want dat word al gedaan en vegen eigenlijk ook niet echt want ze hebben er een veegmachine dus het is een hele leuke stage plek!!!! OK dan!

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 00:14

Hmm.. is Pepijn dan toch weggegaan.. En Petra (of was het een andere naam Verward ) is er toch nog wel? Albert is al lang weer vrijgezel toch..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 00:18

Hmm ok, dan zit pepijn dus toch misschien hier, zal eens gaan opletten.

En nee ik hoef appie niet ....brrrr. Aardige gozer, maar verder...nope
En ik wil die ouwe echt niet als schoonpa!! Misselijk

schaapje23

Berichten: 52
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 00:42

ouwe zoer kan ook heel aardig zijn hoor!!!! petra werkt er nog wel
en appie is echt lache maar zou er zelf ook niks mee willen hoor

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 01:47

Het topic gat niet over hoe Zoer is. het gaat om de nieuwswaarde.

Aangezien er ook al een update is, zet ik deze op slot.