paard mishandeld in veeningen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:55

jeetje dat is pas laat in het nieuws? wat vreselijk! ik hoop dat de merrie er weer bovenop komt!

Eva_
Berichten: 6698
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:10

Dat mensen dat kunnen doen zeg Stoom uit je oren Stoom uit je oren
Ik haat die mensen
Die mensen mogen ze van mij levenslang opsluiten!
Verschrikkelijk dat ze dat kunnen doen Stoom uit je oren

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:01

Wat een idioten, en nog steeds doet Nederland er niets aan, waar zitten ze met hun hoofd!

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 15:13

Gadver.... Daar heb ik dus gewoond! En heb nog heel vaak heimwee. Nu even iets minder..... Ik zou helemaal gek van angst zijn als mijn schatten daar nu nog zouden staan!

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 16:11

Wat een zieke mensen lopen er toch hier in Nederland rond.. Boos!

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:16

joke20 schreef:
gadver weer zo'n triest en ziek geval die ze poten niet thuis kan houden


Helemaal mee eens!! Je kan er wel doodziek van worden!! Als ik dit óóit eens in het echt zie gebeuren.... ik martel die gast tot hij zelfmoord wil plegen ofzo!! ~~}> Extreme duivel want als je vraagt: wil je het nooit meer doen?? is het : terwijl hij toch doet!!
Echt waar!! Wat een stomme vieze waarom-poten-niet-gewoon-thuis-kunnen-houdende rondlopende gekkenhuizen!! Ik doe ze gewoon wat hun doen bij onze paarden en pony's hetzelfde aan!! Boos! Stoom uit je oren Boos! Stoom uit je oren Boos! Stoom uit je oren Boos! Stoom uit je oren

Ik wordt er (zoals je misschien wel gemerkt heb) agressief van!! Tong uitsteken

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:17

Predator schreef:
Wat een zieke mensen lopen er toch hier in Nederland rond.. Boos!


Ja, inderdaad!! Boos! Stoom uit je oren Boos!

ludiekje

Berichten: 424
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Hoogeveen city!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 21:24

ja vuile geintjes zijn het ik sprak laatst iemand en die vertelde mij dat toen ze paarden nog ergens anders had staan dat ze toen alle draden open deden en de paarden eruit joegen en er met de scooter achteraan gingen en dan belde de politie haar midden in de nacht , jah sorry dat we u midden in de nacht bellen maar uw paarden lopen door het park en dan zij snel erheen om ze weer in de wei te zetten .
Dacht de politie eerst ook nog dat haar paarden het zelf deden maar een paard kan toch nooit alle draden keurig op een kaarsrechte lijn leggen Verward Verward Verward of wel Boos! het zijn hele scheinheilige geintjes Schijnheilig .
EN ALS JE DAN TOCH ZONODIG MOET MISHANDELEN MISHANDEL DAN JEZELF DAN MAAR , MAAR DAT DOEN ZE OOK NIET WANT DAN DOEN ZE ZICHZELF ZEER EN DAT KAN ECHT NIET HOOR !!!!!!!!!!

Urieltje
Berichten: 8
Geregistreerd: 08-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:37

Zijn de sommige mensen ziek in hun hoofd ofzo?!!
Paarden zijn onschuldig dus laat hun dan ook met rust!
ga met je zelf spelen ofzo! plaats dan met het paard!
als ik jou tegenkom ben je van mij en dan zou ik het jou is laten voelen
Kusjes

Tooeet
Berichten: 2260
Geregistreerd: 26-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:42

Hoe meer ik de mensen leer kennen, hoe meer ik van dieren ga houden.

marahana
Berichten: 85
Geregistreerd: 22-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:52

Boos! hier word ik zooo boos van he!!!!! meteen opsluiten voor levenslang!!! die gasten die dat doen deugen tog voor geen meter????

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 15:26

Ja echt heel erg Boos!
Een tijd terug ook al in Veeningen of Zuidwolde dat ze een merrie bewerkt hebben Boos! En nu weer.....
En nog vlakbij ook Scheve mond

boeboel
Berichten: 27
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: sint niklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:23

stopt dit dan echt nooit ik vind dit afschuwelijk wie dit aan doet en ik zie die in het echt maak ik persoonlijk kapot Boos!
wie denken die ishandelaars wie dat ze zijn ik weet het het zijn stomme rotte moordenaars!!!!!!!!!!!!!!!! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! ik kan er niet meer tegen! Huilen

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:30

[quote="Stennisje"]
Het is echt niet leuk meer. Bij ons in het dorp heeft men pas bij een Shet de manen afgesneden. Dat beestje staat midden in het dorp tussen de huizen. [quote]

Dat is gister ook bij ons in het dorp gebeurd! Boos! Nu valt dit nog ietsjes mee, maar als je zulke dingen doet ben je goed ziek en je zou er goed voor gestraft moeten worden! Ik ben er nu echt blij mee dat mijn pony niet zo'n lieverdje is en iedereen(behalve mij) het weiland uitjaagt. Zo komt er tenminste niemand aan mijn paarden! Lachen En ik laat ze sowieso al niet meer s'nachts buiten staan, ik vertrouw het gewoon niet meer. Belachelijk dat je je paard zo in de gaten moet houden omdat er anders misbruik van wordt gemaakt, waar gaat t heen met deze wereld.. Scheve mond

paarden_girl
Berichten: 54
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:10

als ik die man/vrouw tegen zou komen zou ik ook zijn/haar geslachtdeel er af sneiden en dan vragen en hoe voel je je nou ?
is het lekker.....!
die paarden voelen ook hoor Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

kikker

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:33

paarden_girl schreef:
als ik die man/vrouw tegen zou komen zou ik ook zijn/haar geslachtdeel er af sneiden en dan vragen en hoe voel je je nou ?
is het lekker.....!
die paarden voelen ook hoor Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

kikker

Hihi hoe wil je bij een vrouw het geslachtsdeel dr af snijen? Clown Tong uitsteken (Ik snap je woede wel hoor, kan me er zelf ook enorm druk over maken, maar het viel me zo op)

dani1983
Berichten: 646
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Dodewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 23:14

ik snap die mensen niet wat paarden (of andere dieren) pijn kunnen doen Boos!
die mensen moeten ze ophangen aan de hoogste boom die ze kunnen vinden Boos!

gr danielle

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:41

nu ik heb informatie gekregen van een straat bewoner.
was een merrie met veulen waar je niet gemakkelijk bij kon komen.
ze vermoeden dus dat ze deze voer met wat rotzooi er door heen gedaan waar door de merrie suf is geworden en zo hebben ze hun slag geslagen.
maar het ergste is het veulen is paar dagen er na overleden.
ook zo vorig jaar in balkbrug was ook geen gemakkelijke paard om in handen te krijgen, deze viel je aan.
dus nu is het zeker ze geven de paarden eerst wat kalmeeeeeerents voor ze beginnen.
dit wilde ik jullie even laten weten

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:04

Pfff niet te geloven! Je snapt toch niet waarom mensen dat doen! :S En als ze zo moeilijk zijn om bij te komen, dat ze ze dan zelf iets kalmerends geven om alsnog toe te slaan, ONBEGRIJPELIJK! Mensen die dit doen horen in een inrichting!

scandellover
Berichten: 2
Geregistreerd: 16-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:48

Wij zitten toch ook niet in de geslachtsdelen van hem of haar te snijden, stelletje gekken!!
das toch niet normaal meer... Verward

Saskia31
Berichten: 31
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 08:55

Ze zouden psychopaten die zoiets doen dezelfde straf moeten geven als wanneer het gebeurt bij mensen. Het ergste is nog dat een paard geen omschrijving kan geven van de dader zoals wij dat wel kunnen. Hij kan er niet over praten, niets. Die merrie moet er dus gewoon maar mee leven. Te vreselijk voor woorden!