Dierenmishandelaar opnieuw actief

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PaulHarmans
Berichten: 10
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 20:00

Hallo Holly,

Zolang er nog mensen zijn die beweren dat er wel degelijk dezelfde patronen in het mishandelen in Nederland worden gevonden als in de Amerikaanse gevallen, blijf ik mij afvragen of wij in sommige gevallen ook met dat fenomeen te maken hebben. Heel veel mensen in Nederland schreeuwen moord en brand over mijn benadering, maar waarom zouden wij van een fenomeen uitgesloten zijn wat ook in Engeland onomstotelijk voorkomt. De politie (zelfs de ME) in Duitsland is al jaren bezig met een veel degelijker aanpak dan de knullige methode van de Nederlandse agentjes en heeft nog geen enkele dader te pakken kunnen krijgen van de bijna duizend gevallen daar. In de Nederlandse krantenartikelen spreekt men van een bloedbad en dat missen de Amerikaanse gevallen meestal wel. Ik weet ook niet in hoeverre men de waarheid spreekt, je spreekt al snel van een bloedbad als je een dier vindt waarin gesneden is en waarbij organen zijn weggehaald. Je hoeft dan niet eens bloed te zien, denk aan de pony die op de site van Henk ten Napel te is zien. Alle ingewanden liggen bloot, maar je ziet geen druppel bloed.

Ik heb telkens benadrukt dat het niet zo hoeft te zijn zoals ik beweer, maar ik krijg geen medewerking van de mensen die over de informatie en de foto’s beschikken die het allemaal kunnen weerleggen of bevestigen. Zoals ik ook in mijn artikel schrijf, als er niet zoveel mensen met een starre geest hadden rondgelopen dan hadden we misschien een manier kunnen vinden om een deel van onze dieren te beschermen. Elk mens met een gezond verstand kan niet ontkennen dat er al meer dan dertig jaar een mysterieus fenomeen aan de gang is in Amerika. Een fenomeen dat de laatste jaren ook is overgeslagen naar andere landen en niemand kan je de garantie geven dat Nederland daarvan uitgesloten is.

Jij weet op wie ik doel als ik zeg dat er iemand is die uit eigen beweging mij heeft verteld dat er wel degelijk precies gelijke gevallen worden gevonden in Nederland en om de een of andere reden krijg ik daar niet eens een fatsoenlijk antwoord meer van. Ik zou het best begrijpen als ik te horen zou krijgen dat ze de zaak ietwat heeft overdreven en haar beweringen terug wil trekken, ik heb er ook niets aan als er verzonnen details in de publiciteit worden gebracht, maar wees dan eerlijk en geef mij een antwoord.

Het verhaal over Unco leverde mij veel berichten op van mensen die mij er fijntjes op wezen dat het gewoon een natuurlijke dood was en dat ik er lekker naast zat. Ik heb zoals je weet daarna de eigenaar en zijn dochter aan de telefoon gehad en beiden bezweren mij dat het paard wel degelijk door mishandeling om het leven is gekomen, dus wie het laatst lacht, lacht het best. Ik weet dat dit een totaal verkeerde opmerking is omdat er niets te lachen valt en als iedereen nu gewoon zijn gezonde verstand gebruikt en leest wat er in mijn nieuwe artikel staat, dan kunnen we misschien gezamenlijk het een en ander ontdekken achter de mishandelingen. Ik denk dat iedereen er de laatste jaren wel achter is gekomen dat we van de politie weinig en van de overheid al helemaal geen initiatieven hoeven te verwachten.

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 23:06

Hai Paul,

Als eerste vind ik het heel goed dat je over deze dingen nadenkt, ik bedoel niets is uitgesloten zolang er geen dader is gepakt..
Ik heb geprobeerd jouw site goed door te lezen en er grip op te krijgen, het goed te begrijpen en geloof me ik wil het ook echt goed begrijpen hoor..Het is mij alleen tot nu toe nog niet zo gelukt helaas. Het is idd een raadsel bij de shetlander dat het bloed weg is, totaal verdwenen..nu is dat toevallig net die ene shetlander waar dat het geval bij is en het is fijn dat je je daar in verdiept, wij doen dat ook, maar houden het alleen bij de "aardse"dingen verlopig, althans als ik voor mijzelf spreek. Moet er wel eerlijk bij zeggen, heb me nooit verdiept in de mishandelingen buiten Nederland en Duitsland om, dus daar kan ik niet over oordelen.
Wat Unco betreft, ik vind het schandalig dat het Nederlandse systeem het op een natuurlijke dood heeft gehouden, het paard is wel degelijk mishandeld..Daarom zijn wij van STP nog steeds bezig achter de schermen, dat dit zo gauw mogelijk is opgelost, gezien we idd van Nederland vrij weinig hoeven te verwachten.

Wafel
Berichten: 1819
Geregistreerd: 06-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 16:06

Kimberley77 schreef:
Hai Paul,

Als eerste vind ik het heel goed dat je over deze dingen nadenkt, ik bedoel niets is uitgesloten zolang er geen dader is gepakt..
Ik heb geprobeerd jouw site goed door te lezen en er grip op te krijgen, het goed te begrijpen en geloof me ik wil het ook echt goed begrijpen hoor..Het is mij alleen tot nu toe nog niet zo gelukt helaas. Het is idd een raadsel bij de shetlander dat het bloed weg is, totaal verdwenen..nu is dat toevallig net die ene shetlander waar dat het geval bij is en het is fijn dat je je daar in verdiept, wij doen dat ook, maar houden het alleen bij de "aardse"dingen verlopig, althans als ik voor mijzelf spreek. Moet er wel eerlijk bij zeggen, heb me nooit verdiept in de mishandelingen buiten Nederland en Duitsland om, dus daar kan ik niet over oordelen.
Wat Unco betreft, ik vind het schandalig dat het Nederlandse systeem het op een natuurlijke dood heeft gehouden, het paard is wel degelijk mishandeld..Daarom zijn wij van STP nog steeds bezig achter de schermen, dat dit zo gauw mogelijk is opgelost, gezien we idd van Nederland vrij weinig hoeven te verwachten.



Helemaal mee eens !!!

Spirit

zappa_sweety
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 16:07

jah ik ook!!!+:)+

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 16:25

Idd Paul, een makkelijk weg is het niet, want je loopt elke keer weer tegen van alles en nog wat aan.

Ik zeg niet dat ik wel of niet in ufo dingetjes geloof, maar vind het wel interesant om jouw kant van het verhaal te horen.

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 23:37

Echt.....ik snap sommige mensen echt niet.
Het is toch niet meer normaal.......
Dat iemand zoiets kan doen!!!
Ik kan me hier echt heeeeel kwaad over maken...... Boos! Boos! Boos!