Dierenmishandelaar Twente slaat opnieuw toe

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Dierenmishandelaar Twente slaat opnieuw toe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 01:28

http://www.nu.nl/news.jsp?n=331069&c=12
Bron: www.nu.nl

Citaat:
Dierenmishandelaar Twente slaat opnieuw toe
Uitgegeven: 28 mei 2004 23:27
Laatst gewijzigd: 28 mei 2004 23:28

ENSCHEDE - In een weiland in Lonneker, bij Enschede, is vrijdagmiddag een dode pony aangetroffen die op een gruwelijke wijze met een scherp voorwerp was toegetakeld. Dat heeft de politie vrijdag gezegd.

De politie gaat ervan uit dat er een relatie is met tien incidenten vorig jaar. Ook toen werden pony's, paarden en schapen zo zwaar met een scherp voorwerp toegetakeld dat ze aan hun verwondingen bezweken. "We hebben destijds zeven mensen op de zaak gezet. December 2003 werd het team ontbonden. Hetzelfde team gaat nu het jongste geval van dierenmishandeling onderzoeken", vertelde een politiewoordvoerder. De technische recherche heeft een uitgebreid sporenonderzoek gedaan. Zaterdag wordt de buurt gehoord.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 10:48

ja walgelijk, heb er geen woorden voor, er MOET toch iemand iets zien, weten, de enige plek waar je paardje veilig staat is op je slaapkamer

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 11:53

het is idd echt verschrikkelijk, helemelsbreed nog geen 5 kilometer van waar mijn knollie staat, echt als ik het maar een keer zie, ik weet niet wat ik doe echt niet Boos!