Paardenmishandeling in Hierden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 11:10

echt verschrikkelijk Verdrietig

Psycho_Horse schreef:
jong jonge waar zijn die mensen van tegen woordig toch mee bezig?? doen ze het niet op mensen beginnen ze wel op dieren, heel veel sterkte met het herstel.


het is helaas niet van tegenwoordig, het gebeurd altijd al.
wij kopen altijd eieren van een oud mannetje hier die kippetjes op een weilandje heeft lopen. hij was vroeger melkboer en had een paard die z'n kar trok. op een dag lag zijn paard dood in de wei, alle 4 de benen er af gesneden............. Huilen hoe wreed.
eerder waren al eens de manen en staart er helemaal afgeknipt. dat is natuurlijk ook een rotstreek, maar de benen eraf...... afschuwelijk Scheve mond
en naast het leed had hij natuurlijk ook geen geldboom in z'n tuin

volgens mij blijf je die gekken houden, hoe triest het ook is Verdrietig

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 11:18

Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

hoe kunnen ze!!ik leef met de paarden mee Scheve mond Ach gut

More

Berichten: 3120
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 12:33

grrr!!! hoe krijgen ze het in hun hoofd?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Herby

Berichten: 90
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 19:56

Ik ken die ruin , het was een manege paard van ons hij heeft heel lang bij ons gestaan en is toen met pensioen gegaan! helaas was het paard niet van de manege maar van iemand anders en moest daarheen weer terug voor zijn pensioen helaas heeft ie het daar niet lang uitgehouden en dan gebeurt er dit! lieve moosje! (oude naam was animo) succes shirly en geef moosje (animo) een dikke zoen van me Haha!

perro
Berichten: 11
Geregistreerd: 27-04-04
Woonplaats: ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 20:16

Herby schreef:
Ik ken die ruin , het was een manege paard van ons hij heeft heel lang bij ons gestaan en is toen met pensioen gegaan! helaas was het paard niet van de manege maar van iemand anders en moest daarheen weer terug voor zijn pensioen helaas heeft ie het daar niet lang uitgehouden en dan gebeurt er dit! lieve moosje! (oude naam was animo) succes shirly en geef moosje (animo) een dikke zoen van me Haha!



Hallo Herby

Weet jij wat van moos zijn geschiedenis????

Ik kom zelf uit Zaandam en heb ondekt dat hij ook bij de blijde ruiters heeft gestaan maar het werk niet aankon?

Ik wil zo graag meer over moos te weten komen!!!

Wij zijn met ons gezin naar Ermelo verhuisd om verwaarloosde en oude paarden en pony's op te vangen.

Je mag me ook altijdt mailen over moos hoor!

bonheur2@planet.nl

Ik zal moos een hele dikke knuffel geven van je!!!!

Als je me een mail stuurd kan ik je wat foto's over moos sturen kan je zien hoe hij nu lekker staat.
Met allemaal leeftijd genootjes.

En met de paardjes gaat het allemaal heel erg goed de wonden zijn mooi aan het genezen.


Groetjes Shirley en de paardjes

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:07

Mooi dat het wat beter gaat met de paardjes. Zijn ze geestelijk ook weer een beetje bijgekomen voor zover dat te merken is?

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:24

Pff snap niet dat mensen dit dieren kunnen aandoen, eendert welk dier, snap alleen niet waarom die paarden is geen goede trap geven als ze zo mishandeld worden