Onverlaten laten paarden vrij uit wei

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kelly_ov
Berichten: 526
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: lisserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:52

wat een lol heb je dan hé! Dit is echt belachelijk. Voor je het weet kan je zelfs je plantenbakken niet meer buiten laten staan. ik ben blij dat mijn pony 's nachts binnen staat

Channy
Berichten: 14
Geregistreerd: 11-04-04
Woonplaats: Gent/Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:38

Echt niet te geloven

visca

Berichten: 449
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Ochten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 01:02

Dit is echt belachelijk sommige mensen sporen gewoon weg niet Boos! .
Ik moet er echt niet aan denken volgende week gaan onze jonge paarden ook weer dag en nacht de wei in daar is gelukkig wel een huis in de buurt met een stel honden maarja dan kan het nog gebeuren.

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 09:28

echt heel gevaarlijk ja, toen mijn shetjes nog op een weiland stonden langs de kant van de weg (waar ze soms met 100 km/u langs scheuren...) is ook een keer het hek opengezet. We hadden wel een ketting, maar de sleutel van het slot was afgebroken, dus zat het slot tijdelijk er wel omheen maar niet dicht. Gelijk fout gegaan dus... Wij hadden daar twee weilanden tegeover elkaar, met een tussenpad van 5 meter, en dan aan de ene kant die weg en aan de andere kant landbouwgrond. Ze hadden toen beide hekken opengezet, tegen elkaar aan en vastgebonden met touw. Dan was alleen de kant naar de polder open, maar via de polder hadden ze zo de weg opgekunt. Waarschijnlijk weer eens domme mensen die vonden dat ze te weinig te eten hadden. Was is in de zomer en de wei waar ze op stonden was kaal en die andere wei vol gras. Gelukkig waren mijn shetjes op de andere wei gaan staan, gelukkig hebben ze er niets aan over gehouden. Sommige mensen zijn zo ontzettend dom!

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 01:54

Wat bezield mensen toch om zoiets doms te doen Verward