Minister wil verbod op sex met dieren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nic0le007
Berichten: 125
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 08:12

jah dat zou inderdaad eens tijd worden !

sazz

Berichten: 220
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: panningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 13:52

Jeetje is deze psychische aandoening nog niet verboden?! Schandalig voor inbraak ga je de bak in en deze maf mag vrijuit??Wie weet wat ie de volgende keer pakt, hij moet gewoon in behandeling tis een afwijking toch?, Nogmaals t zit tussen de oren en tis gestoort! YAKS!! Verward

Ariadne

Berichten: 119
Geregistreerd: 07-04-04
Woonplaats: Op een mooie houten stoel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:47

Dat was mijn tekst..!

roderigo

Berichten: 142
Geregistreerd: 14-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 10:59

gelukkig dat ze nou eens een keer wakker zijn geworden. Ik ben blij voor de dieren als er een flink verbod komt OK dan! En als het dan nog gebeurd door zo'n gek Boos! dan hoop ik dat er een flinke straf tegenover staat

daanboy

Berichten: 1001
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 16:59

k vind dat ook ik ben blij dat heb verbodden word hoor dat is gewoon erg je bent echt gek als je dat gaat doen hoor dom van die mensen Boos! Boos! Boos! Boos!

juud
Berichten: 17
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 14:09

echt heel goed, maarre het schijnt een ziekte te zijn, sex met dieren net zo iets als pedofielen....
maar als je het met een minderjerige doet wordt je ook gestraft dusse echt heel goed Pling

Equinn

Berichten: 13
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 18:37

waar gaat de wereld toch heen als ze dit al goed keuren wat dan als je veel ergere dingen gaat doen!! het is goed dat ze er nu over aan het na denken zijn maar je kan het toch niet verbieden dan doe je het stiekem. als ze mijn pony zouden verkrachten ik zal echt gaan flippen als er dan niks aan gedaan zouw worden door de wet. HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN !!!!!!!! Boos!

SharifYoffry

Berichten: 84
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 23:51

Het zou eens tijd worden dat daar een verbod op komt!!!!! Kan er echt
Boos! om worden. Dat zijn toch dingen dat je gewoon niet doet!!!!!!!!!
Ik bedoel, zo'n beestje kan zich niet verdedigen of wat. De mensen, hoewel mensen zo kan je ze niet meer noemen, die dit doen zijn echt ZIEK in hun hoofd.

elianne_15

Berichten: 197
Geregistreerd: 14-04-04
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 18:15

ja idd...
dat mensen zow ziek zijn dat ze hun sexlust moeten gaan uiten op dieren Boos! kom one wat een zieke wereld
arme beesten
die mensen moeten ze meteen voor hun hele leven opsluiten.....

8Eveline

Berichten: 3214
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 14:28

jep werd duidelijk eens tijd

kelly_ov
Berichten: 526
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: lisserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:14

is dat er nog niet dan? Zou eens tijd worden

boeboel
Berichten: 27
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: sint niklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 13:59

eindelijk toch eens iemand die aan die dieren denken

paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 22:33

wat dat er nog niet dan?
en wie let er dan op... btw dit was al heel erg lang bekent:S

paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 22:34

dat hadden ze bij marina, daisy en de schapen allangh moeten bedenken... mah mijn buren(bijna alle) zijn dieren kwijt geraakt

Sharlyn
Berichten: 434
Geregistreerd: 29-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 11:53

Loutjelou"]
[quote="pokoloco schreef:
Martin Gaus heeft wel een mooi zegje gedaan; hij zei 'apen doen het ook alleen met apen', 'giraffen doen het ook alleen met giraffen, dus mensen moeten het ook alleen met mensen doen dit is een gedragsregel uit de dierenwereld daar moeten mensen zich niet mee bemoeien en willen veranderen'.


Ik vind martin gaus wel altijd een beetje een sufferd maar hier heeft ie toch wel een heel goed punt!
[/quote]

Hallo, ten eerste ben ik het helemaal met het verbod eens OK dan!
Maar ik vraag me ook af waarom Louloutje Martin Gaus nou een sukkel vind dan?
zoals je aan die opmerking van hem kan merken, vecht hij voor dierenrechten en komt voor hun op.
Hij is ambassedeur van Brooke Hospital (www.werkdier.nl )en daarvoor komt hij internationaal voor de rechten en betere leefomstandigheden voor het dier op.
Hij reist veel naar de 3e wereld landen en geeft daar samen met de mensen van brooke voorlichting aan de bevolking en gratis medische zorg aan de dieren.
Veel mensen kennen hem waarschijnlijk alleen van natte neuzen, dierenmanieren en zijn boeken.
Ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen het met zijn trainingsmethode eens is, maar die is in de loop der jaren ook verandert.
Ik ken Martin persoonlijk omdat hij mijn baas is, ik studeer nog en werk in de weekenden&vakantie's voor/met hem.
Jammer genoeg krijg ik vaak negatieve reacties van mensen als ze horen waar ik werk.
En als ik vraag waarom ze zo reageren is het 9 van de 10 keer, nou ik hoorde van die en die dat hij blablabla, lekker makkelijk he, vooroordelen.
Zou je vast ook heel fijn vinden als ze dat over jou deden
Scheve mond
Natuurlijk kan het gebeuren dat niet iedereen enthousiast over hem is, ik vind ook niet iedereen even aardig en dat heeft iedereen wel bij bepaalde personen.
Maar zorg dan dat je een goede rede hebt en ga niet iemand blind na lopen praten.


Begrijp me niet verkeerd, het is niet mijn bedoeling om Martin de hemel in te prijzen maar ik wordt een beetje moe van die loze, niet gegronden vooroordelen Gaaaap

Grt Sharlyn

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 14:16

even een klein klapmoment voor sharlyn, ik word ook altijd gek van die vooroordelen, Martin zelf ken ik niet maar een kennis van mijn ouders is een goede vriend van Martin en heb zelf ook best respect voor hem wat hij allemaal doet voor de dieren.

en dan eindelijk Den Haag wordt wakker. Het duurt even maar ja hoor de oogjes van onze ministers beginnen langzaam te openen.
Het word tijd dat er zo wet komt! En ben er dus ook een absolute voorstander van!

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 16:19

wat kan je hier nou op zeggen??

ik vind het eigenlijk een dom iets dat het helemaal niet verboden is, en terwijl als je een kauwgompje op de straat gooit je al een boete kan krijgen....

DIT MAG ECHT SNEL VERBODEN WORDEN HOOR, IK KAN ME GEEN ENKELE REDEN VERZINNEN OM HET NIET TE VERBIEDEN, JULLIE??