Friesch Paarden Stamboek uit de rode cijfers

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Friesch Paarden Stamboek uit de rode cijfers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 13:58


Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Silvia_
Berichten: 156
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Aalten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 15:00

Leuk!
Fijn om naar een moeilijke tijd weer uit de rode cijfers te zijn Lachen

ynskje21
Berichten: 179
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 15:17

helaas wel ten koste van heel veel... goede naam, respect verdienende mensen die zijn weggeschopt, etc. etc., Maar goed het FPS bestaat nog, dus dat is in ieder geval bereikt. Nu nog een gezonde sfeer en weer een echte vereniging terug!

Jinkiepinkie

Berichten: 144
Geregistreerd: 16-11-03
Woonplaats: Rijkevorsel,in de Kempen(Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 17:41

Oef!!Goed afgelopen!! Knipoog

Go jij! Go jij! *~*Supertrots op men meissie!*~* Go jij! Go jij!

Hiepschj

Berichten: 159
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 17:01

Eindelijk is het dan nu zover. Dat heeft heel veel stress veroorzaakt en het heeft vast ook een aantal leden weggejaagd. Jammer, maar misschien een goede leerschool voor in de toekomst

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 07:43

Citaat:
Het stamboek is mede uit de rode cijfers door een forse bijdrage van 7186 leden die vorig jaar eenmalig €50 hebben gedoneerd. Die actie heeft in totaal €341.650 opgebracht. Zo'n 368 leden hebben de bijdrage niet willen betalen en zijn als lid geschrapt.


maar dat het over de rug moest van leden vind ik schandálig!!! Boos!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:45

nu maar hopen dat het zo goed blijft gaan met ze en die extra bijdragen niet overbodig zijn.laten we het hopen

WoodyW
Berichten: 5
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: De Wilgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:25

Heel jammer voor al die leden van het stamboek maar het ergste van alles is dat op 't centrum uiteindelijk alle manegepaarden er de dupe van zijn geworden. Als men denkt dat ze allemaal gewoon verkocht zijn aan lieve mensen hebben ze het mooi fout. Gelukkig heb ik er dan wel eentje gekocht maar dat hadden er eigenlijk 24 moeten zijn. Boos! [/quote]

droebel

Berichten: 882
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 17:01

Pellie schreef:
maar dat het over de rug moest van leden vind ik schandálig!!! Boos!


Helemaal mee eens Boos! ben ook uit het stamboek gegooid omdat ik niet wilde betalen. ik had dat geld op dat moment voor belangrijkere zaken nodig. dit heb ik in een brief aan hun meegedeeld en vervolgens kreeg ik allemaal dreigbrieven dat ze een deurwaarder enz. zouden sturen en m'n stamboekpapieren in beslag zouden nemen. diep triest van zo'n vereninging hoef ik geeneens lid meer van te zijn.

Hoe beter ik de mens leer kennen,
hoe meer ik m'n hond waardeer!

LegallyBlond
Berichten: 199
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:45

Mooi dat ze uit de schulden zijn! Maar dat er zomaar leden uit het stamboek zijn gegooid.. Hmm dat is wat minder..

[..>>Wietse fan de Slachtedijck Lovers Valla<<..]

Gaitkeeper

Berichten: 517
Geregistreerd: 16-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 07:40

Pellie schreef:
Citaat:
Het stamboek is mede uit de rode cijfers door een forse bijdrage van 7186 leden die vorig jaar eenmalig €50 hebben gedoneerd. Die actie heeft in totaal €341.650 opgebracht. Zo'n 368 leden hebben de bijdrage niet willen betalen en zijn als lid geschrapt.


maar dat het over de rug moest van leden vind ik schandálig!!! Boos!


En daarover heen zijn er nog eens tig leden geweest die zich hebben afgemeld waaronder ondergetekende.
Met de reden dat die zgn vrijwillige verplichte bijdrage totaal niet rechtsgeldig is en ze naar hun centjes kunnen fluiten.

Heb je gezien hoeveel ze nu in de plus staan ????
Precies dat wat de leden hebben opgebracht....en nog ietsie meer....belachelijk.
Van mij krijgt deze klup (na er zo'n 10 jaar lid van te zijn geweest) geen cent meer. Stoom uit je oren

Bovendien zijn de prijzen van de 'gewone stamboek' paarden toch zo gedaald dat ze het nu wel aantrekkelijk maken om papierloos te gaan fokken.
Dat hebben ze nu op deze wijze goed gestimuleerd ! Dank u, dank u !

Hilda79
Berichten: 3462
Geregistreerd: 05-02-04
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:06

Tja hier zijn gewoon geen woorden voor. Hopenlijk brengt een nieuw bestuur ons weer tot elkander.

Huertecilla

Berichten: 26842
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:35

Fryske schreef:
Hopenlijk brengt een nieuw bestuur ons weer tot elkander.


Hmmm. Denk dat het weer terug overmaken van de verplichte wanbeleids'aanvulling' uit het huidige en toekomstige exploitatie-overschot meer effect heeft Tong uitsteken

Ik vind dit hele gedoe een even práchtig als onsmakelijk voorbeeld van de betrekkelijkheid en werkelijke waarde van een stamboekpapier OK dan!

Oh, én natuurlijk een goede les dat je de statuten en regelmenten van een club goed moet lezen voor je door je lidmaatschap verklaart deze te accepteren

www.homocaballus.net


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Coline28, DotBot, M1994, Speirs, SusanH en 17 bezoekers