De BoktKunstBokaal 2024: de uitslag is bekend!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mischa

Berichten: 3502
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Ergens in het mooie Reestdal

Re: De BoktKunstBokaal 2024: de uitslag is bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 22:44

Oh wauw dat is een hele mooie unieke prijs. Mooie eer van je werk!

moonsparkle
Berichten: 21731
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 23:02

Sheran schreef:
Gefeliciteerd winnaars!

En altijd fijn als je naam genoemd wordt met 0 stemmen :'). Nou ja, degene waar ik hem voor had gemaakt was er blij mee.


Zou je het een idee lijken dat bijvoorbeeld alleen de beste 3 of beste 5 echt bij de resultaten staan? Kan mij wel voorstellen, ik zou zelf nooit wat inzenden want ik zou toch een beetje teleurgesteld zijn om vervolgens bij uitslagen met 0 benoemd te worden :o maar dat zou ik zijn/is mijn mening

Gelukkig was diegene waarvoor je het gemaakt had er blij mij, dat lijkt me in ligt geval wel belangrijker :D
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 20-04-24 23:05, in het totaal 2 keer bewerkt

moonsparkle
Berichten: 21731
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 23:02

Mooie prijzen en prachtige inzendingen. Gefeliciteerd winnaars. Vind het wel altijd leuk om alle inzendingen te bekijken.
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 20-04-24 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Tieneke

Berichten: 21686
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 23:13

Sheran schreef:
Gefeliciteerd winnaars!

En altijd fijn als je naam genoemd wordt met 0 stemmen :'). Nou ja, degene waar ik hem voor had gemaakt was er blij mee.


Denk dat je gewoon pech hebt gehad en per toeval tussen schip en wal bent gevallen, want je werk is wel degelijk heel erg mooi. De ontvanger was daar terecht heel blij mee :(:)

Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Re: De BoktKunstBokaal 2024: de uitslag is bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 12:58

Dank je Tieneke :+:
@Moonsparkle, ja, ik weet het niet, misschien wel. Nu is aquarel gewoon een random hobby van mij hoor, en schilder ik niet in opdracht, maar toch was het niet zo leuk om te zien. Ik heb ook niet echt vrienden op bokt, dat scheelt vast ook wel in de stemmen. Ik kan er best tegen, maar als je bv wel geld vraagt voor je werken is het misschien niet zo leuk als je met 0 stemmen terug te vinden bent...

ArtHorse
BKB 2024 winnaar 3D
Berichten: 54
Geregistreerd: 27-03-24

Re: De BoktKunstBokaal 2024: de uitslag is bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 18:59

@Sheran: dat klinkt als een goed idee. Ik vond helemaal niets mis met jouw schilderij, dus die nul stemmen horen heeft wat mij betreft ook geen waarde, ook jouw werk was zeker stem-waardig. Dus alleen van bvb de top3 het aantal stemmen weergeven klinkt als een goed compromis, en als iemand die daarbuiten viel echt zijn stemmen wil weten, dan kan hij vast wel een moderator daarover appen in een privegesprek.

ArtHorse
BKB 2024 winnaar 3D
Berichten: 54
Geregistreerd: 27-03-24

Re: De BoktKunstBokaal 2024: de uitslag is bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 19:02

Los daarvan, toen ik thuiskwam vond ik een geweldig pakketje op de stoep, dankjewel Bokt!
De chocolade is natuurlijk meteen op gegaan, maar deze krijgen een 4ever plek in mijn werkplek:

Afbeelding

Ik heb nog nooit eerder een prijs gewonnen met een kunstwerk, dus deze is nog bijzonderder dan hij al was, dankjewel voor dit prachtige cadeau!

paars

Berichten: 5588
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: De BoktKunstBokaal 2024: de uitslag is bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:03

Wat leuk dat je een echte prijzenpakketje hebt gekregen! Mooi Bokt!

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:17

Sheran schreef:
Dank je Tieneke :+:
@Moonsparkle, ja, ik weet het niet, misschien wel. Nu is aquarel gewoon een random hobby van mij hoor, en schilder ik niet in opdracht, maar toch was het niet zo leuk om te zien. Ik heb ook niet echt vrienden op bokt, dat scheelt vast ook wel in de stemmen. Ik kan er best tegen, maar als je bv wel geld vraagt voor je werken is het misschien niet zo leuk als je met 0 stemmen terug te vinden bent...


Ik heb de stemming dit jaar helemaal gemist, maar ik zat net het aanmeldtopic te bekijken en als ik het gezien had, had die van jou zeker mijn stem gekregen. Heb je nu niets aan maar toch een schrale troost. Want ik vind hem echt mooi. Gewoon weer meedoen volgend jaar ! Hopelijk zie ik het dan wel.