Wim Ernes Memorial voor Chris Haazen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14021
Geregistreerd: 20-04-16

Wim Ernes Memorial voor Chris Haazen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-17 12:57

nk-dressuur
Overige

Afbeelding
Foto door aniek1985

De organisatie van het NK Dressuur, V2Facility, heeft de Wim Ernes Memorial in het leven geroepen. Een onderscheiding die wordt uitgereikt aan een bijzonder persoon in de hippische sport, die net als Wim, samenwerking, harmonie, verbinding en het delen van kennis hoog in het vaandel heeft staan.

De eerste Memorial werd op de slotdag van het NK Dressuur door Maud, de dochter van Wim Ernes, uitgereikt aan Chris Haazen. Over Haazen vertelt de commissie die zorg draagt voor de verkiezing: “Deze persoon draagt zijn grote kennis in de dressuur niet alleen uit in de reguliere sport, maar zet zich al jarenlang in voor het trainen en begeleiden van grote namen in de paradressuur. Het is bijzonder als men zo graag kennis deelt met andere disciplines. Chris heeft zich als dressuurtrainer aan de zijde van zijn vrouw Jeannette Haazen het afgelopen jaar bijzonder gemanifesteerd, want deze amazone knokte zich onder zijn deskundige leiding, na jarenlange afwezigheid weer terug naar het hoogste niveau: het Nederlandse kader!”

webster543

Berichten: 3430
Geregistreerd: 06-08-07
Woonplaats: België

Re: Wim Ernes Memorial voor Chris Haazen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 13:09

Dik verdiend!
Ik ben fier dat Chris mijn trainer is! Geweldige man met een grote gave.

Sansevieria
Berichten: 4196
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Overal en nergens

Re: Wim Ernes Memorial voor Chris Haazen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 08:21

Dat is ie ook, dik verdiend!
De keren dat ik bij hun ooit gelest heb stond ik er versteld van hoe die gewoon met twee voeten op de grond gebleven zijn, is heel lang geleden dat ik er was, maar heb veel van hem mee kunnen nemen.

Imala204

Berichten: 2474
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: Parkstad/Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 22:28

Ja fantastisch!! Hij en Jeannette zijn goede vrienden van ons. Ze leven gewoon de paardensport. Hij heeft deze prijs zó verdiend!! Super blij voor hem met deze prachtige erkenning! *\o/* *\%/* *\o/* *\%/*