Lynne Maas geblesseerd door val van paard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Lynne Maas geblesseerd door val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-17 12:33

Horses
Dressuur

Lynne Maas viel drie weken geleden na een flinke bokkenserie van een jong paard, waarbij ze haar linkerhand bezeerde. Omdat de pijn niet minder werd, liet Maas foto’s maken in het ziekenhuis. Daar bleek dat de ringvinger van haar linkerhand twee breuken heeft en een stukje bot is afgebroken. "Echt een flinke domper", vertelt de amazone. Na haar val besloot Lynne Maas gewoon door te rijden. "Ik wilde met Electra perse starten op Jumping Amsterdam", legt ze uit. "Helaas heb ik daar niet optimaal kunnen rijden. Ik kon niet genoeg buiging krijgen en het halthouden was lastig omdat ik de teugels in m’n linkerhand moest nemen."

Lees het volledige artikel op Horses.
Laatst bijgewerkt door Marieke_K op 03-02-17 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 13:33

aha, dat verklaart mijn opmerking in het betreffende topic dat ik het er niet fijn uit vond zien.
Beterschap!

petraaken

Re: Lynne Maas geblesseerd na val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 14:31

Dat zal flink pijn gedaan hebben.

Anoniem

Re: Lynne Maas geblesseerd door val van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 22:15

Voordat ze met Laurens van Lieren was vond ik het een hele fijne amazone.
Helaas kan ik dat nu niet meer zeggen. Heel jammer dat ze zo grof in haar rijden geworden is .

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 18:56

Jammer van de hand maar het geeft wel weer hoe "fijn licht" ie dan is op de hand. :)
Maar dat zal wel aan de knol liggen. :)

Hoop dat het goed geneest al vraag ik me af, als bot af gebroken is, krijgt je lichaam dat dan nog echt helemaal hersteld?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 00:47

heel veel beterschap voor lynne

LYNNEM81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 21:03

Ketaki schreef:
heel veel beterschap voor lynne

Dank je wel +:)+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 21:05

Auw pijnlijk. En knap om dan toch te gaan rijden op dat niveau.
Beterschap.

LYNNEM81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 21:07

Had Aniek geen betere foto van Electra en mij? Wat een drama.. 8)7

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 11:58

Sorry voor de slechte foto, het is nooit mijn intentie om ruiters slecht neer te zetten. De foto's zijn zowel hier als in het andere topic verwijderd.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 12:05

Pijnlijk. Hopelijk snel beter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 18:42

aniek1985 schreef:
Sorry voor de slechte foto, het is nooit mijn intentie om ruiters slecht neer te zetten. De foto's zijn zowel hier als in het andere topic verwijderd.

Jammer dat je de foto's hebt weggehaald.
De foto is niet slecht gemaakt maar legt een (rij)moment vast. Dat zegt meer over het geen getoond wordt dan over jouw kwaliteit als fotograaf. ;)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 20:03

Anoniem schreef:
aniek1985 schreef:

De foto is niet slecht gemaakt maar legt een (rij)moment vast. Dat zegt meer over het geen getoond wordt dan over jouw kwaliteit als fotograaf. ;)

Vond die foto nou niet bepaald het goede moment. Nou is dat niet per se de schuld van fotograaf. Maar een foto is echt een momentopname. Stel dat iemand ene filmpje heeft, dan heb je al een veel duidelijker beeld erbij. Als iemand dan 5 minuten lang zo krom als een hoepel zit, tja, dan is het wel een ander verhaal.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 20:12

Anoniem schreef:
aniek1985 schreef:

De foto is misschien niet slecht gemaakt, maar het moment waar op de foto was gemaakt was wel slecht. Als je bijvoorbeeld op hypic.nl kijkt zie je dat er van dezelfde dag, dezelfde kur, dezelfde combinatie wel normale momenten zijn gemaakt. Daarnaast kun je van het mooiste paard de slechtste moment opnames maken. En slaan jou reactie's werkelijk nergens op ;-) Als het rijmoment zo slecht zou zijn geweest zou deze combinatie met deze leeftijd, op dit niveau, nooit dit percentage hebben gereden op de eerste grote wedstrijd in het paard haar leven. Ik heb dik vet respect voor iemand die er altijd zo voor gaat. En dat je de meningen die jij op jou manier zo uit, mag pas uiten als je zelf op zo'n niveau met zo'n paard in zo'n situatie hebt gereden en dit percentage weet neer te zetten.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 20:17

Ben jij even om t hand zo (sorry, inkoppertje). Hopelijk herstel je snel en kan je straks van start

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-17 20:31

Ik ben het ermee eens dat het geen mooi moment was. De foto is daarom ook verwijderd en excuses aan Lynne. De foto's op hypic.nl zijn van de donderdag. Daarnaast hoop ik dat de discussie over de foto hierbij met rust gelaten kan worden, daar is dit topic niet voor bedoeld. Een foto is een momentopname en kan heel erg vertekenen.