Thornton onschuldig op basis van eerste onderzoeken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13998
Geregistreerd: 20-04-16

Thornton onschuldig op basis van eerste onderzoeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-16 10:24

Bokt.nl / www.pferdewoche.ch / The Irish Field


De eerste resultaten van de autopsie op het paard Flogas Sunset Cruise wijzen uit dat er geen letsel op de huid te zien is en dat er geen sporen zijn van overmatig zweep- en spoorgebruik. Dit gebrek aan bewijs op het lichaam suggereert dat er enkel een medische oorzaak is voor het neerstorten en overlijden van het paard en niet de manier van rijden. Het onderzoek is nog aan de gang, maar voorlopig lijkt Thornton niet schuldig te zijn aan de dood van zijn paard.

Thornton zelf is kapot van de beschuldigingen die de hele wereld over gingen via de social media. Hij werd ervan beschuldigd dat hij zijn paard gedurende lange tijd liet galopperen en tegelijkertijd met de zweep sloeg. Volgens ooggetuigen zou ook zijn groom het paard geslagen hebben met een longeerzweep. De schimmel zou uiteindelijk zo uitgeput zijn dat hij neerviel en ter plaatse overleed. Thornton is dankbaar voor de mensen om zich heen die hem gesteund hebben in deze moeilijke tijd. "Social media kunnen je leven, bedrijf en toekomst verwoesten. Mensen moeten nadenken voor ze commentaar geven of beschuldigingen uiten. Je richt er onherstelbare schade mee aan."

Gerelateerd bericht
[VN] Iers paard overlijdt op CSI Cagnes-sur-Mer *UPDATE*

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


BMHP
Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 12:47

waarom dit opnieuw plaatsen omdat dit allemaal al in de update staat?

Selima

Berichten: 632
Geregistreerd: 12-07-08
Woonplaats: London

Re: Thornton onschuldig op basis van eerste onderzoeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:00

Lijkt mij juist heel nuttig om er nog eens extra de aandacht op te vestigen dat het anders zit dan die grove beschuldigingen deden vermoeden.

Een topic met een update zal lang niet door iedere lezer opnieuw worden bekeken, toch?

http://maria-n.writing.com/
Linux!
"Love for all, hatred for none"

BMHP
Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 15:37

Selima schreef:
Lijkt mij juist heel nuttig om er nog eens extra de aandacht op te vestigen dat het anders zit dan die grove beschuldigingen deden vermoeden.

Een topic met een update zal lang niet door iedere lezer opnieuw worden bekeken, toch?


Zo heb ik er niet naar gekeken, ik houd de meeste topics waarin ik post wel bij, maar gezien de vele reacties die hem nooit meer op een paard wilden zien, ben ik blij met je antwoord

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 15:52

Heb echt medelijden met hem. Ik weet niet wat er waar is, ik was er immers niet bij... Maar onschuldig tot schuld bewezen is blijkt onder het 'gewone volk' niet zo te zijn. Het is in en in triest hoe er meteen met een vingertje werd gewezen zonder bewijs. Ook door bokt zelf, want het artikel dat ze als eerste plaatsen uitte ook die beschuldigen zonder bewijs. Sensatie zoekerij. Die, als het allemaal niet waar blijkt te zijn, iemand zijn carriere verwoest kan hebben om niks.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Clien_, _San87_, Absolem, Cemlys, DotBot, Kabayo, Knoek, Laarvv, Luna2013, majemalo, MerelV, moonfish13, Natasja22, Oelly, Prins85, RenskeFrea, rozebadeend, sonnie81, Tzatziki, vierhoef en 53 bezoekers