Nu te koop: Bokt merchandise

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Nu te koop: Bokt merchandise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-16 11:19

*Bokt.nl
Afbeelding
Afbeelding
Foto's door: Marylon Brouwer

Op Horse Event 2015 hebben we de heuse Bokt-fleecedeken gepresenteerd. Al gauw kwam de vraag weer naar meer merchandise en daar hebben we werk van gemaakt. Vandaag is het na een flink aantal jaar dan zover:

We hebben een heuse webshop met Bokt-merchandise!

In samenwerking met Powerhorse (de Countrymill) en Harry’s Horse kunnen we jullie verschillende producten aanbieden. Wij zijn heel blij met het resultaat, jullie hopelijk ook!

De foto's zijn gemaakt door Leo. Zij is langs geweest bij Bokkers Cath; Cathelijne en haar PRE Neron en Ashleydk; Ashley met haar Haflinger Binky, om de twee sets op de foto te zetten.

Zonder de samenwerking met Powerhorse was het een stuk moeilijker geweest een webshop te beginnen. Powerhorse handelt het betalen, verzenden en de retouren af, daar hebben zij meer ervaring mee dan wij. Er zit geen marge op de artikelen, daardoor kunnen we de prijzen laag houden. De prijs ligt nu onder de standaard winkelprijzen.

Helaas hebben we de dekens en dekjes (nog?) niet in kleine maten. Harry’s Horse doet niet aan kleine maatjes. De Countrymill kijkt nog wel of er andere mogelijkheden zijn, maar vooralsnog worden die érg duur. Wordt misschien vervolgt.

Tot en met 15 augustus kun je ervoor kiezen je bestelling af te halen op Horse Event. Je krijgt er dan een tegoedbon van Powerhorse bij.

Afijn, we houden jullie niet langer in spanning, dit is de link naar de shop: http://shop.bokt.nl/
Laatst bijgewerkt door Nieuwsredactie op 02-08-16 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:21

Leuk initiatief! :j

Bhodi

Re: Nu te koop: Bokt merchandise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:24

Inderdaad een leuk initiatief!
Zelf zou ik het niet zo snel kopen :=

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:26

Komen de producten ook in de winkels waar power horse verkocht wordt te liggen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:30

Super leuk! Jas lijkt me wel iets.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-08-16 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:30

Nee, de producten zijn alleen via Bokt te bestellen. :)

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:34

Klein vraagje, nadat ik de foto's heb bekeken.
Staat het bokt logo erop geborduurd of is dit geplakt?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:35

_sharonnn schreef:
Inderdaad een leuk initiatief!
Zelf zou ik het niet zo snel kopen :=

Ik dacht er net zo over zeker na t zien van de zweet deken bij stal genootje :=

_Alarm_wlkp schreef:
Klein vraagje, nadat ik de foto's heb bekeken.
Staat het bokt logo erop geborduurd of is dit geplakt?

Logo is er op geplakt en ziet er uit alsof t na 2/3 keer wassen er af ligt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:39

Het logo is erop gedrukt. Het is van goede kwaliteit en niet met een paar keer wassen eraf. Het drukken wordt door Harry's Horse zelf gedaan. Alleen het halster is geborduurd.

maura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:40

Nieuwsredactie schreef:
Er zit geen marge op de artikelen, daardoor kunnen we de prijzen laag houden. De prijs ligt nu onder de standaard winkelprijzen.

Dit snap ik niet zo goed. Ik kan me nog voorstellen dat Bokt er baat bij heeft dat de verkoop en het gebruik van de producten de zichtbaarheid en bekendheid van Bokt vergroten en daarmee ook het aantal gebruikers en daarmee weer de inkomsten van adverteerders, maar welk belang heeft Powerhorse bij een marge van 0%? Dat is toch ook gewoon een onderneming die winst wil maken, zelfs moet maken om te blijven bestaan? Voor zover ik weet bestaan er geen producten waar niemand geld aan verdient, dus ook aan deze spullen zal iemand geld verdienen. Het hoeft toch geen geheim te zijn waar dat geld terecht komt?

Verder ben ik benieuwd of jullie ook kunnen vertellen waar de producten vandaan komen en door wie ze worden gemaakt?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:47

het initiatief op zich is erg leuke,alleen lijken de spullen niet echt 'goed in de markt liggen'.

het halster en touw,halster is heel,heel simpel en zo eentje die ik hier niet meer in huis haal omdat ze ze zo kapot kunnen trekken.
die rondgedraaide touwtjes zijn hier al kapot nadat er eentje zijn hoofd in de lucht gooit door een vlieg.
de jasjes vind ik echt enorm,enorm oudbollig.
de zadeldekjes enorm basic en idem qua stijl.(voor mij oudbollig)

dan blijven het fleecedeken en de pet over.
die gebruik ik beiden niet.

jammer zoiets,mensen betalen liever enkele euro's meer voor een leuk,hip artikel dan een goedkoop,oudbollig of slechte kwaliteit,die vind je standaard voor een prikje in elke leegverkoop of solden van eender welke ruitersportzaak....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:48

Nee er wordt geen geld aan verdiend aan de spullen. Wij zien het als service aan de leden en willen de prijzen laag houden. We hoeven er niet aan te verdienen. Voor Powerhorse zit het voordeel hem erin dat spullen in de winkel kunnen worden afgehaald, dat is extra traffic voor de Powerhorse winkels.

De producten zijn allemaal van Harry's Horse en worden ook door Harry's Horse bedrukt.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:53

Ik heb de producten uitvoerig in handen gehad en ben heel erg te spreken over de kwaliteit van de opdrukken. Ik vind deze netjes en mooi, doen niet onder voor andere standaard merchandise.

Basic is het inderdaad, maar het is de eerste lijn hè, ik vind het prima gangbare producten voor een nette prijs. De jas is degelijk, getailleerd en eveneens een bodywarmer. Maar alles is een kwestie van smaak natuurlijk :j ik vind het een super initiatief voor de liefhebber en wie weet wat de toekomst brengt qua uitbreiding :)

Merula123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:55

Ik heb zelf geen paard of verzorgpaard ofzo, maar wel een heel leuk idee! :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:56

tengeltje11 schreef:
het initiatief op zich is erg leuke,alleen lijken de spullen niet echt 'goed in de markt liggen'.

het halster en touw,halster is heel,heel simpel en zo eentje die ik hier niet meer in huis haal omdat ze ze zo kapot kunnen trekken.
die rondgedraaide touwtjes zijn hier al kapot nadat er eentje zijn hoofd in de lucht gooit door een vlieg.

jammer zoiets,mensen betalen liever enkele euro's meer voor een leuk,hip artikel dan een goedkoop,oudbollig of slechte kwaliteit,die vind je standaard voor een prikje in elke leegverkoop of solden van eender welke ruitersportzaak....

Ik denk er net zo over, jij zegt het :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 12:01

Aangezien ik model heb gestaan heb ik de spullen nu dus ook in mijn bezit. Ik vind de kwaliteit helemaal niet slecht! :D

De jas/bodywarmer word hier meerdere keren per week gedragen, het weer gedraagt zich zo raar dat ik niet weet of ik nou een jas of een body aan wil, dus dit is perfect. De fleecedeken hebben we nog niet gebruikt, het dekje gebruik ik inmiddels nu ook 1,5 week met plezier. Hij is niet zo dik en blijft goed liggen.
Het halster is een prima kwaliteit, touw is wat dun, maar voor normaal gebruik prima. :)

mailow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 12:04

Ik wilde het halster net bestellen, maar zie dat de verzendkosten hiervoor alleen al 10 euro (!) kosten. Dat is bijna net zoveel als het halster zelf. :+

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 12:12

De verzendkosten vind ik ook erg duur.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 12:13

mailow schreef:
Ik wilde het halster net bestellen, maar zie dat de verzendkosten hiervoor alleen al 10 euro (!) kosten. Dat is bijna net zoveel als het halster zelf. :+

Ah daar komt de aap uit de mouw. Geen marge op de producten maar op de verzendkosten des te meer ;-)

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 12:21

Zelfs de pet is 10,- verzenden :')

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 12:22

Dacht het al idd dat het erop geplakt was. Jammer.
Verzendkosten zijn ook duur ja.
Leuk initiatief, hoop enkel dat het ook wat draait om het zo ff te zeggen.

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 12:32

En verzenden naar BE 12 euro. Dat heb ik werkelijk nog bij geen enkele winkel moeten betalen _O-

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 12:38

tengeltje11 schreef:

Beetje mijn gedachten.
Maar we zullen gaan zien, zou leuk zijn als er straks meer komt.

En die verzendkosten zijn idd absurd. :=
Via post nl ben je 6,95 kwijt per pakketje.
Ben benieuwt waar hun mee verzenden.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 12:41

Jammer dit... er is de afgelopen jaren op Bokt regelmatig gevraagd om merchandise door de leden.
En nu is er een begin mee gemaakt en wordt het aan alle kanten afgekraakt. Als je het niks vind, prima, maar ik vind het vooral een leuk initiatief. Alle begin is moeilijk en er moet denk ik gewoon even een lijn in gevonden worden.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 12:43

Citaat:
Er zit geen marge op de artikelen, daardoor kunnen we de prijzen laag houden. De prijs ligt nu onder de standaard winkelprijzen.

Denk dat ik dan een goede koopjes jager ben want vind het normale prijzen voor simpel spul.

Tuurkijk het is leuk en ik snap dat mensen het kopen. Maar ik vind de artikelen zo gewoon en dan staat er ook nog een logo op. Voor die zelfde prijs kan ik ook een simpel denkje kopen zonder logo. En dan zijn de verzendkosten ook nog eens 10 euro.

Leuk bedacht, maar niet iets voor mij.