Nieuwe sponsoren voor Tim Lips

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Nieuwe sponsoren voor Tim Lips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-16 12:56

bokt.nl / equnews.nl
Afbeelding
Foto door Sieltjuh.

Na het wegvallen van de hoofdsponsor van Tim Lips hebben Bavaria, Van Kessel Olie en Haegens Kraanverhuur besloten hem te steunen naar de Olympische Spelen in Rio de Janeiro. "Wij Brabanders doen waar we goed in zijn. Eendracht maakt macht", aldus Tim Lips.

Alle drie de bedrijven zijn familiebedrijven en hebben ieder met eigen reden besloten Lips te sponsoren naar Rio. De Brabantse achtergrond was een eerste aanknopingspunt. Daarnaast zijn zowel de sponsoren als Lips ondernemers en gaan ieder op hun eigen manier voor de beste kwaliteit. Als brouwersfamilie staat Bavaria bekend om een beetje lef en eigenzinnigheid en dat zien ze terug in de topsport en in het bijzonder in de uitdagende eventing-tak binnen de paardensport.
Lips: "Ik heb nou eenmaal een klein bijgeloof: voor iedere wedstrijd drinkt ik een Bavaria 0.0% Radler en dat helpt mij om een wedstrijd succesvol te rijden. Dat past natuurlijk redelijk goed samen."

Kraanverhuurder Dhr. Haegens kent Lips persoonlijk goed en maakt dan ook van dichtbij mee hoe gedreven en met een grote dosis doorzettingsvermogen hij te werk gaat. "Toen de hoofdsponsor wegviel hebben we de koppen bij elkaar gestoken en zo is deze samenwerking ontstaan. Zo’n drijfveer, een sport met een grote diversiteit en een echte Brabantse warme familie; daar willen wij graag mee samenwerken met als doel de topsport naar een hoger plan 'te liften'". zei Dhr. Haegens lachend.

Dhr. van Kessel uit Milheeze sluit zich hierbij aan: "Wij steunen Tim omdat vele van onze klanten zelf ook actief zijn in de paardensport. Daarom is paardensport voor ons een mooi middel om eens op een andere manier in contact te komen met onze klanten en prospects. In het verleden waren we al betrokken bij evenementen zoals Indoor Brabant, maar het feit dat wij nu kunnen samenwerken met een toonaangevende Brabantse topruiter zoals Tim, die nu helemaal toeleeft naar zijn doel Rio 2016, zorgt toch voor een extra dimensie."

Of de drie sponsoren voor de drie eventing onderdelen op zijn derde Olympische Spelen verschil kunnen maken gaan we van de zomer zien.

M_i_R

Re: Nieuwe sponsoren voor Tim Lips

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 12:59

Lips: "Ik heb nou eenmaal een klein bijgeloof: voor iedere wedstrijd drinkt ik een Bavaria 0.0% Radler en dat helpt mij om een wedstrijd succesvol te rijden. Dat past natuurlijk redelijk goed samen."

:') sure.

Nou mooi voor hem, zonder sponsors ben je nergens op dat niveau!

Raineri

Re: Nieuwe sponsoren voor Tim Lips

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 21:46

Heel fijn. Zou zonde zijn als hij niet meer op dat niveau zou kunnen acteren door wegvallen van sponsoren.